Juci SFG 2010.03.13. 22:58

Gyógytorna

Félve írom le ezeket, kedves naplóm, mert az utóbbi átokverte hónapban valahányszor belekezdtem valami rehab cuccba, és beleéltem magam, hogy mostmár kidugom a fejem a kakiból - sose úgy lett, hanem napokon belül jött megint az alámerülés.

Na mindegy, azért ehunavane.

Swingelni két kézzel tudok, meg bal kézzel is. A törököt és társait is csak ballal nyomom, szneccsőni egyelőre meg se próbáltam. Fekvőtámasz szerencsére megy, már amennyire velem kapcsolatban lehet ilyet mondani egyáltalán.

Ebben a szellemben ma:

JM

Mindenféle plankok (rendes, félkarú, féllábas, egykezesegylábas, aztán megint elölről)

armbar + TGU + windmill vizespalackkal (balra, háromszor)

héccer vagy nyóccor: (20 swing @16 kg + 10 térdelős fekvőtámasz CC módra)

 

A hátsó térdszalag-üggyel érintett bal térd által felvetett térd-szimmetria kérdése megoldódott! Mostmár fáj a jobb is :) Mint a viccben a púpos gyerek esete az aranyhallal.

Tudjátok, mit mondana erre Eric Cartman? Na én is azt mondom :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr951837814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2010.03.14. 08:04:30

Ha nem azt, hogy nyasgem (mer az csúnya), akkor azt, hogy na én léptem gyíkok :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.14. 14:11:48

@ImikeTraining: Minden ilyen üzenet a térdszalagoknak szól, mielőtt valaki félreérti :)
Ismerve Eric Theodore Cartman költői munkásságát, bármelyik általad írt verzió megfelel, és ezen felül bármi, amely elég lealacsonyító, megalázó valamint úrinőtlen, és arra utal, hogy torkig vagyok a nevezett térdszalagok törvénytelen ténykedésével, és azt sem bánom, ha teherbe ejtik a könnyű erkölcsű édesanyjukat. Ha érted hogy mondom :)
süti beállítások módosítása