Juci SFG 2010.01.10. 13:57

Noooormális....?

Snowboardozni tanulok :)

Tegnap volt az első snowboard-leckém, és már az is fura volt egy kissé, hogy a jelentkezési lap eleve 18 éven aluliakra van kalibrálva, a szülő telefonszámát meg aláírását követelik rajta (én bezzeg kihagytam az anyukámat a buliból, szerintem ő inkább nem is engedne snowboard közelébe; mekkora mázli, hogy - nemsokkal bár de - elmúltam 18) :)

Addig röhögcséltem az elmúlt években a hóbanfekvő-felvonónálbénázó boardosokon, amíg támadt az a Pompás Ötletem, hogy ezt nekem is meg kell próbálnom, szóval ahogy ez lenni szokott; majd Kamaszkorú Leánygyermekemet is rádumáltam, oszt belevágtunk. Bizarr módon egyelőre én bizonyultam a legügyesebbnek a csoportban, ami pedig rajtam kívül csak tizenéveseket tartalmazott. Tehát így az első lecke után a Pompás Ötletem még mindig kurvajó ötletnek tűnik :)

Korombeli Éltes Hölgyek pedig nem nagyon járnak snowboard-tanfolyamra, ők a Korombeli Éltes Urakkal együtt a pálya szélén toporgó szülői testületbe tömörülnek és aggódnak, amíg kiskorú gyermekük a lejtőn bénázik.

Ez ütött szöget a fejembe. Nálunk meg miért van akkor az, hogy én találom ki az ilyeneket, aztán rángatom bele mit sem sejtő teenager lányomat a hülyeségbe? Hát normális vagyok én...? És ha nem vagyok az, akkor ezt miért nem bánom egy csöppet se? :)

7 komment

Címkék: snow

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr341660212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pénzkereskedő · http://www.nedolgozz.hu 2010.01.10. 19:05:28

Teljesen jó ötlet, én is 40 fölött nyomom, igaz, amikor átálltam síről, még "csak" 25 körül jártam. A sí két dimenzió, ez meg három, ennyi a különbség. :-)

BazsiRKC 2010.01.11. 07:07:16

Vigyázz Juci :D, mert szombaton rommá vásároltuk magunkat snowboard cuccal és hamarosan megjelenek a lejtőkön :D

Merre voltál ? CSak hogy felosszuk a piacot :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.11. 10:09:36

@BazsiRKC: Tényleg jobb lesz, ha vigyázok :) Ha a Bazsika rázizzenik a lejtőre az ő kis mozgási energiájával, akkor jobb ha mindenki félreáll szépen - így képzelem a dógot :)
Egyelőre ide járok okulás végett: siiskola-bokaykert.hu
No és te hova?

BazsiRKC 2010.01.11. 14:35:30

@Juci RKC: köszönöm és megnézem :D
én persze mindent fordítva csináltam :D
Előszőr is lefoglaltunk jővő hétre szállást a Mátrában, majd tegnapelőtt minden ruhát, zoknit, kabátot,polót megvettünk hozzá :D
Ezek után muszáj tetszenie :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.11. 15:28:42

@BazsiRKC: Ezt akkor úgy érted, hogy még nem is próbáltál snowboardozni?

BazsiRKC 2010.01.12. 07:06:40

@Juci RKC: Háát igen :)). De nagyon tetszik, előszőr síelésnek indult (azt már csináltam), de utána beleszerettem a tv-n keresztül. Ha nem mükődik, marad a sí :))). Vagy a wakeboard (de ez most nem illik ide :))

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.12. 11:00:19

@BazsiRKC: Hát, sok sikert; oszt majd mesélj :)
süti beállítások módosítása