Juci SFG 2009.09.22. 10:08

Swingerclub

Ma reggel szépen sorbaállítottam Boriszt (16 kg), White Star Sanyikát (20 kg), és Tóth Ottót (24 kg). Na mondom fijjug, jól figyeljetek, máma swingelni fogunk.

Az alábbiak történtek, 30secOn 30secOff ritmusban:

3 x 20 swing 16 kg
2 x 20 swing 20 kg
1 x 20 swing 24 kg
2 x 20 swing 20 kg
3 x 20 swing 16 kg
Aztán elölről, összesen háromszor.

33 kör, 33 perc, 660 swing, 12.000 kg

(Feltéve hogy emberi számítás szerint kifelejtem a 3 kör clean&presst 2x12 kilóval a rundok között, márpedig kifelejtem. Na jó, tehát: 36 kör és 36 perc, including 3x8 db dupla 12-es C&P, és valamivel több mint 12 tonna)

Igenám, csakhogy.

Korareggel volt még, hűvös, harmatos. Sanyika és Ottó pedig túl nagy és vastag és párás, és ahogy ez ilyenkor lenni szokott, mindkettő csúszott rettentőmód. Mindez még nem lenne olyan nagy baj egy lánynak, node. Már a második menetben idő előtt ki akart repülni a markomból a Sanyika, az Ottóról nem is beszélve!  Húha, mondom srácok, ennek már a fele se tréfa, ezt én így nem bírom, tehát most vagy bevetem a Titkos Fehér Port, amit amúgy nem szoktam, de lássuk be, hogy ha kell, akkor kell - vagy befejezzük a bulit és mindenki mehet amerre lát.

Így történt, elvtársak, hogy már korán reggel a fehér porhoz nyúltam, és nem féltem használni! 

Amilyen gyakorlott vagyok benne, az ég a főd meg jómagam fültőlfülig magnéziás lettünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr311398874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horasz · http://horasz.blog.hu 2009.09.22. 13:57:29

Vazz, nem semmi:) Én csak egy szolid 7x20-at nyomtam 40/40-ben, igaz meló előtt:D Este viszont biztos tesztel majd a mester, mert lesz csoportos edzés, valszeg saját váladékomban fogok csúszni mire vége lesz.

Pafe 2009.09.22. 19:57:45

Judit!

A fehér porral mit csináltál? Ilyen teljesítményhez két dolog lehet, vagy a tenyeredre kented, vagy nazálisan használtad! :)

Viktor H 2009.09.22. 20:08:10

Élvtársnő látom hatással volt rád Gabi posztja a 40kg-s swinggel :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.09.22. 22:18:16

@Horasz: Mit gondolsz, én mikor tolom ezeket? Meló előtt szintén, máskülönben jobbat is tudnék csinálni ződhajnalba, mint golyót lóbágatnyi a kertbe :) (vö: "alvás")

@Pafe: :D Hát ja.

@Viktor H: Gabinak mindegyik posztja nagy hatással van rám! Elolvasom, és utána általában megpróbálok végezni magammal, vagy újabb komoly névtelen feljelentést fogalmazok a NASA-nak, az ENSZ-nek meg az UEFÁ-nak.
Egy 40 kilós golyóbis és én... az igazat megvallva, szerintem melléállni se mernék :)

Csíky Feri · http://www.csikysystem.wordpress.com 2009.09.22. 23:55:00

Te Juci (2) !

Ez nagyon jó, mondom én. Javaslat, de csak azért, hogy a clean az blog olvasóinak örömére mihamarább letisztuljon... a clean és press helyébe tegyél TGU-t! Próbáld ki, tetszeni fog! :)

Uff,
FeRKC
süti beállítások módosítása