Juci SFG 2011.12.03. 16:42

Heti ötös

Jelentéskészítési kötelezettségem jegyében: a múlt vasárnapi és hétfői OLAD akciómról beszámoltam már (ez azért úgy hangzik, mint a NATO vagy a SEAL vagy más, erőszakszervezetet takaró négybetűs rövidítés, mondhattok még néhányat, lehet hogy átkeresztelem egy szép napon); szóval kedden nemcsináltam semmit, szerdán reggel military press létrákat pattintottam 16 kilóval emígyen: 1-1-2-2-3-3, és ezt összesen háromszor, de négyet akartam, viszont a negyedik már csak lefele ment, szóval 3-3-2-2-1-1. Ez azért így is 40 press karonként. Előtte persze némi IC pörgetés és 5-5- SLDL (hamár négybetűs rövidítés). Tíz percbe végülis nem fért bele :)

Csütörtökön esmeg nemcsináltam semmi ilyesféle négybetűset, se hárombetűset.

Péntek TGU. Konkrétan 2-2 TGU @12 kg, 2-2 TGU @16kg, 3-3 TGU @20 kg, és 1-1 TGU @24 kg. Kacsingattam a 28 kilósra is, de azt éppen nem érdemeltem meg; már a 24-es is fostoska volt kicsinyég (rég nem törököltem nagyobb súlyokkal, lássuk be).

Szombat snatch. Bemelegítés (kis pumpáló nyújtás, Indian club, halo szűk féltérdelésben) után, 16 kilóval, a Tracy-féle Beyond Max ihletésére a szisztéma neve: "A Nyúlon Túl". Csak ebben semmi progresszió sincs, se le se föl, ellenben egyenletes a tempó. Vagyis Vo2Max jellegű intervall, csak éppen a pihenőidőből lecsalok, és lényegileg 17 sec meló, 13 sec pihenés, minden körben 8 snatch, de 7-es tempóval. Na ebből 20 kör elég is volt :) (Pláne, hogy előtte 9-esekkel is bepróbálkoztam, de arról a 6. körben kiderült, hogy így életem egyik leghosszabb és legkínosabb 10 perce lenne belőle, arra meg valahogy pont nem voltam vevő). Szóval summa summarum 214 snatch, bár sajna több mint 10 perc.

Heti summa: edzéssel töltött idő az egész héten összesen elvileg 60 perc, gyakorlatilag volt az 80 is :) (Nem számítva persze a csoportokkal végzett eztmegazt).

Mivel ez a hét vasárnappal kezdődött, ezért a következő is azzal fog :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr993428857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása