Gyakorlás

Bemelegítésnek: 1-1 TGU @8 kg

Utána: 3-3 (bent press-TGU le-TGU fel - windmill) kombináció @16 kg

15 sec L-sit két kettlebellen csak úgy próbálgatásiból

100 swing @24 kg

100 snatch @16 kg.

Na ez utóbbi elég szarul esett, nyűgös is lettem miatta. A Fekete Rücsökarc nevű tizenhatoskámat nagyon utálom szegényt - felül csúszik, alul üt, továbbá tetőtől-talpig ronda. De hát állítólag muszáj lesz a fajtáját mexokni :(

Lamentálás

Mi a jó nekem abban, hogy ennek a vacaknak vastag a nyele, csúszik mint a veszededem, szétveri a csuklómat és még ronda is? Miért olyan keskeny a típustárs nyolcas füle, hogy a kezdő áldozat nem tudja kétkézzel rendesen megfogni? Egyáltalán miért nincsenek csajos kettlebellek a piacon?

Szerintem képviselünk olyan vásárlóerőt, hogy a gyártónak már érdemes lenne velünk foglakozni. Ők is nagyon jól tudják, hogy ha egy csajnak választania kell két dolog között, és abból az egyik Hasznos, a másik meg Piros, akkor a csaj a Pirosat választja. Még akkor is, ha a szóbanforgó csajnak kidagadnak a vénák a hasi kockáin.

A ronda, de főleg kényelmetlen, diszfunkcionális, ütős és csúszós dolgokat én biza diszpreferálom, akármilyen ésszerűtlenül hangzik is ez :) Ráadásul a rondaságukon még befestéssel is nehéz segíteni, mert olyan érdes-rücskös a felülete, hogy nem lesz szép sehogy, dupla meló árán sem.

Grr.

Asszem felteszem ezeket a kérdéseket a Sárkánykapu Főelvtársnak, bár nehezen hiszem, hogy eddig senki másnak nem jutott eszébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr662586213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.01.15. 20:42:54

AZONNAL egyetértek,Juci,én is utálom ezeket az új belleket,és az elite nem kapható már. :-((((((((

ahogy mondod:
-rücskös
-ronda
-rossz a füle

az egész egy kifejezetten durva alkotmány.
Marha sokat gondolkozom másik fajta kettlebelleken, de azok,amiket találtam, vagy idióták, vagy pl. Kanadából az alsóneműm is rámegy,olyan drágán hoznak. márpedig nekem nincs újfajta golyóm és nem is lesz.Maradok a potenciálisan előforduló elit súlyoknál, talán vannak,akik ki akarják cserélni az úgynevezett férfias kinézetűre.
Ja, a legfontosabbat nem is említettem, nincs belőle PIROS!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.15. 22:20:53

@Banyika ohne memoria: Gondoltam, hogy te egyetértesz majd :)
Nekem vannak újfajták, de kábé olyan szabadon választottam őket, ahogy az állami nyugdíjrendszert lehet választani :(

Az Elite sorozat (nyugodjék békében! hiányolom és gyászolom) nemcsak jó szabású, helyes és kényelmes volt, hanem adott esetben piros is ugyebár :) A feketék is szépek belőle egyébként. A darwindíjas kalapácslakkosakat pedig gyönyörűen be lehet festeni, ahogy azt mindenféle mellékelt ábrák mutatják.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.01.15. 22:31:49

Hölgyeim, ha minden igaz, van DDből kifejezetten hölgyeknek készült változat szélesebb füllel, csak nálunk (még) nincs. Persze az is schwartz meg rücsis, bár a military grade közel sem annyira rücsis.

Sőt, lehet, hogy tévedek, de mintha elite súlyokat is láttam volna valahol, csak drága mint dög.

Champdor 2011.01.16. 20:34:57

Csatlakozom, 1 éve hajtom az Elite 20-asokat, mert anno azt nem vettem. Most kipróbáltam a piros(!), viniles 20-asokat (!), és az a tapasztalat, hogy valahol a kettő között vannak, nem sokkal lejjebb van a karodon a nyomás. :(

Különben komoly gondot okoz az is, hogy már közepes méretű elvtársaknak sem fér bele mind a két keze a fülbe. Olyan, mintha újabban a Párt nem támogatná a kétkezes gyakorlatokat.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.16. 22:30:53

@Champdor: Ja, az a viniles se volt egy nagy csípés, egyszer felpróbáltam, és rögtön tudtam, hogy nem leszünk barátok, hiába piros :)

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2011.01.16. 23:24:13

Én szívesen cserélek veletek hölgyeim. Nekem bejön az új RKC-s súly. Kicsit csúszósabb, de jobban feszítésre késztet a nyomásnál. A 32-esbe pedig majdnem kényelmesen elfér a két kezem, amikor DH swingre fanyalodom :o)
Főleg a dupla KBs gyakorlatoknál zavar, hogy különbözőek a golyók.

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2011.01.17. 09:33:35

Juci, fenyegesd meg a RKC-domina club színrelépésével Sárkánykapu Elvtársat. Az segíthet. :)

Tudom, nem feltétlenül érinti a női gárdát, de nekem az elite 32-vel baromi nehéz sneccselni, pont a túl nagy fültávolság miatt megnövekedő erőhatások következtében. Inkább egy régi classic, vagy dragondoor típus. Próbáljátok ki, és meglátjátok. ;-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.17. 09:45:36

@Ritchy: Majd biztos fogok 32-essel szneccsőni, ja :)
Ha ennyire fasza csaj lennék, akkor már nem zavarna az se, hogy eltöri a csuklómat :)

Az biztos, hogy könnyebben fordul, amelyik rövidebb, így a 16-ostól se lehet ezt elvitatni. Más kérdés, ahova így könnyebben fordul, ott pont nagyon nincs jó helyen.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.17. 09:51:46

@sztheomo: Kokrétan milyen súlyt cserélnél el?
Hátha érdekel valakit.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2011.01.18. 15:16:38

Van egy 16kg-os piros Elite és egy 24 kg-os fekete Elite. amiket ugyanilyen súlyú RKC bellekre cserélnék.
Üdv
Tamás
süti beállítások módosítása