Tegnap, november 13-án vasárnap délután a golyós társadalom akkora csapást mért a vörös iszap arcára, amekkorát csak tudott; a Mári Tamás RKC II, Tóth Ervin RKC II és Németh Rita RKC főszervezésében megrendezett jótékonysági esemény keretében sok tonna vas és sok forint megmozdult.

Részletesebb dicsekvést majd feltehetőleg ők maguk produkálnak egyszercsak, számokkal és remélhetőleg fotókkal is bőségesen felszerelve. Viktorunk bőszen kattingatta masináját, úgyhogy alapanyag feltehetőleg korlátlan mértékben áll rendelkezésre.

Köszi a szervezőknek a gondolatot meg a szervezést meg a tanítást meg mindent, köszönjük, hogy ott lehettünk. Részemről a táplálkozási lánc alján, áldozati minőségben :)

Ervintől megint egy csomó érdekességet ellestem, és csak remélni tudom, hogy sikerült talán a felét megjegyezni :)

A "golyó általi halál" elnevezésű blokkban pedig swingeltünk ezret, különösebb lacafaca nélkül, részemről egy 16-ossal, 41 perc alatt. Azért nem 40, mert az első százat huszasával toltam, aztán rájöttem, hogy ez így karcsú lesz, és onnantól percenként 25-ösével.

A fogásomat dolgozta meg ez a buli leginkább, de távolról sem drámai mértékben. Ma azért már éreztem a kis farizmomat egész nap, végülis nem csoda.

Ma csak egy kis strechinget vállaltam be, azt is csak délután. Pavel streching utasításait követem most, van hova fejlődni :) Némelyik gyakorlatban a kezdő testtartást már fel tudom venni, hehehe. Cél ez az alakzat, már csak vacak fél méter hiányzik hozzá - Pavel ezt "Roadkill split"-nek nevezi, amit fordítson le, aki tud.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr1002448548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.11.14. 20:47:30

Tóvárisné!

Nem voltál jó fotóalany 1000swing alatt ,mert nem produkáltál szenvedő arcokat úgy mint a többiek :-)))

Gratulálok nem mellesleg !

Az egykezes lógást meg majd gyakorold :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.11.14. 22:16:30

@Viktor H: Köszi és OK, majd gyakorolok. Aztán egy szép napon olyan raj leszek, mint te :)
Nem akarod mégis megmutatni azokat a fotókat - ha már így szóba hoztad a dolgot? :)

Viktor H 2010.11.14. 22:21:05

Megoldom :D De szerintem a szervező RKC elvtárs kifogja tenni blogjában nemsoká' :-)

Monarch (törölt) 2010.11.15. 00:01:02

Nekem is már kishíján megy az alakzat, csak még a lábrész nem megy egyáltalán, de a karjaimmal már megy tökéletesen!

Nathaniel Jackson 2010.11.15. 08:35:28

Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni hétvégén...:(

pafe · http://pafe.wordpress.com 2010.11.15. 09:37:40

A képek engem is érdekelnének! :)
süti beállítások módosítása