Mivel hétvégén ismét rámvetült Gyula árnyéka, ezért a komolyabb edzéstől eltekintettem, csak három kis filmben főszerepeltem inkább. Ezek egyben amolyan bizonyítékfélék is a korábbi állításaimmal kapcsolatban :)

Ezekből az elsőt az alábbiakban van szerencsém bemutatni, és feltételezem, hogy mindenki tudja, hogy kicsoda Ottó :) Abban a nem várt esetben, ha valaki netán mégse ismeri, vagy nem figyelt, akkor a filmecske elején bemutatkozik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr702336725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2010.10.04. 14:16:36

Ezen a gepen nem tudom megnezni, de ha jol ertem, torokozol 24 kg-mal. Most akkor azt nem ertem, hogy nem megy a MP ugyanekkora sullyal? Hiszen a torok nehezebb, mint a MP! Legalabbis szerintem.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.04. 14:31:29

@Monarch: Igen, jól érted, töröközök 24 kilóval.
Azt viszont én nem értem, hogy hogy a viharba lenne már nehezebb egy (viszonylag) nagy súllyal a török, mint az MP!
Amit nem tud az ember kinyomni, azzal még simán fel tud állni.

aalbert · http://babzsak.blogspot.com/ 2010.10.04. 14:50:20

@Monarch: tévedsz, nem az! ;)
@Juci: kicsit számítottam arra, hogy a másik oldalra videón a csúszda is megfordul, de sajna nem... azért így is szép... :)

Monarch (törölt) 2010.10.04. 16:25:20

@Juci ZB: Na de a nagy suly ott a kezedben, es kozben meg figyelni is kell vagy harminc dologra. Mig a MP kozben alig kell valamire figyelni, csak a sulyt kell kinyomni. Ezert mondom, az konnyebb. Tkp. sulytol fuggetlenul. Meg en meg sose torokoztem husz kilonal tobbel, es az instruktorom nem gyozi a hibaimat javitani benne, mig a MP utan csak adott egy nagyobb sulyt, hogy akkor probaljam meg azzal is. Igaz, a 28 mar nem ment ki, allitolag feltem a sulytol, pedig ez nem igaz, nem a sulytol feltem, csak hogy kicsavarodik a kezembol es a labamra esik.

Viktor H 2010.10.04. 18:06:26

Tóvárisné!

Vááóóóóóóó :-)) Kemény vagy ,mint az edzett vidia megfagyva !
Remélem sose fogunk együtt edzeni ,mert meletted csirának érezném magam D:D:D

Monarch (törölt) 2010.10.04. 20:29:18

@Viktor H: Tovarisne mindig is kemeny volt, mint a Tarzan sarka! Bar az utobbi idoben tenyleg mintha meg kemenyebb lenne...

BazsiRKC 2010.10.05. 05:50:00

Gratulálok Juci, csak ismétlem magam :) ) KG)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.05. 13:22:46

@Monarch: Nem lehet, hogy te valamit félreértesz? :)
MP közben is 20 dologra kell figyelni, csak azt legalább mind gyorsan és lényegileg egyszerre.
A TGU-t viszont lehet olyan lassan csinálni, hogy közben van idő gondolkozni, és minden ponton checklist (nyak-mell-váll-széleshátizom-könyök-csukló-fenék-térd, de ezekből legalább a fele már régóta automatikus).
És ha már egyszer megtanultad a koreográfiáját nagyjából (egy óra alatt bárki megtanulja), akkor már nem kell többfele figyelni, mint egy snatch közben mondjuk.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.05. 13:23:30

Köszönöm szépen, uraim! Elvtársak :)

ImikeTraining 2010.10.05. 15:07:24

Juci, ma azon tanakodtunk a teremben (nem azon, hogy mennyire kemény vagy, és hogy tök király, hogy 24kg-al tgu-zol, és ez egy nőtől elég klassz, szóval nem ezen), hogy hogy a fenébe ilyen zöld a füved? Mikor már a környéken mindenhol kirohadt????

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.05. 16:04:03

@ImikeTraining: A fűre vonatkozó megjegyzéseket bóknak veszem és átadom az illetékesnek, aki a férj egyben.
Semmi nem történik a fűvel különben, csak nyírva van, meg esik rá az eső - az idén bőségesen.
Ja meg a videón nem látszik, de helyenként elég foltos :)

Monarch (törölt) 2010.10.05. 22:28:39

@Juci ZB: Az az igazsag, hogy a MP-t sokkal-sokkal tobbet gyakoroltam az elmult evben, mint a torokot. Lehet, hogy itt van a kutya elasva.

Viszont MP-t elvileg balkezzel szepen, jobbkezzel is viszonylag szepen csinalom 24-essel (illetve most mar lehet, hogy jobbkezzel ki se birom nyomni, mert ugye nem probaltam egy ideje...), mindenesetre a torok az meg ezzel szemben katasztrofalis. Az instruktorom pedig mar nagyon eroltetne.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.05. 22:39:30

@Monarch: Nem csoda, hogy erőltetné, mert a török a legalapabb gyakorlat, a swinggel egysorban :)
Ráadásul baromi jó gyakorlat. Én nagyon megszerettem.
Beteg csuklóval mondjuk nem érdemes forszírozni (ezt se), főleg a támaszkodó kéz szempontjából.
süti beállítások módosítása