Juci SFG 2010.07.06. 15:42

Lájkolod?

Ezt a videót vajon?

Tök helyesek ezek a srácok amúgy, és RKC mind a kettő, de nekem nem tetszik a swing meg a snatch, se a sima, se a kreatív változat. Meg mintha az IC se ilyen kéne, hogy legyen.

De az overhead squat, a pistol meg a fekvőtámaszos móka az király.

Szerintem :)

 

18 komment

Címkék: videó

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr822133698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.07.06. 18:01:32

Tóvárisné!

Én sem kedvelem a GS stílust ,olyan nyugdijas tempójú . Viszont a fejfölötti guggolás brrrr , ne mtudom hogy a tökömbe tudnám ugy kilazitani az izomzatom ,hogy az valaha is menjen :D

ImikeTraining 2010.07.06. 19:59:39

Ez mér lenne géess? Ebben aztán van minden, szerintem rohadt jó. Még azt se lehetne mondani, hogy kimondottan csúnyán csinálnák, mer nem, bár nem RKC szépségű, de hát ezt csak az RKC-kat érdekli :D
Az amerikai swing meg a snatchből kitörésbe ugrás tökre tetszik.
Viktornak meg majd csinálok fejfölöttis guggolásos videót, hogy jobban fájjon a pici szíve, mer úgy szeretem :D

Szal lájk, de ha RKC lennék, nem biztos, hogy lájkolnám.

Viktor H 2010.07.06. 20:08:54

@ImikeTraining:

Nézz meg egy GS kettlebelles videót és egy RKC-t , szembeötlően szinte kitolja a szemedet a különbség :D
Amúgy ha már ovörhed szkvattal akarod fájditani a nemlétező szivem akkor azt leszel szives kettlebellel végrehajtani ,mert barbellel könnyebb :-D

Anikó RKC 2010.07.06. 20:15:17

nem vagyok híve az extrémitásoknak...ennek pláne nem.
mindig az alapok....
na megnt egyetértek a Jucival persze.

ImikeTraining 2010.07.06. 20:17:09

@Viktor H: Kettlebellel fogom megcsinálni, amúgy rúddal sokkal nehezebb, komolyan :)

Azért mondtam, hogy nem gs, mert ebben vannak jellegzetes RKC elemek is, meg GS is, meg sima alap CrossFit KB gyakorlatok is. Szóval egyikre sem lehet ráhúzni kizárólagosan.

Viktor H 2010.07.06. 20:39:35

@ImikeTraining:

Csak azért is igazam lesz bannyeg :D
A kettlebell amit használnak ótentikus girja , az RKCnál a kerekitett fogantyus girja van a két kezes és egyéb gyakorlatok végett :-D
A GS azért GS ,mert az RKC tempójához képest öreGeS :D
Milyen az a CrossFit KB-s gyakorlat? Jó oké amcsi swingen kivül :D

ImikeTraining 2010.07.06. 21:11:39

@Viktor H: :DDDDD öreGeS! :D
Az amcsi swing, arra gondoltam. Nem lesz igazad, mert azt írta a Juci RKC, hogy ezek a srácok RKC-k, szóval nem is vitázom tovább.
Nyertem, ezaaaaaaaaz! :D

Viktor H 2010.07.06. 21:23:03

@ImikeTraining:

Steve Cotter is RKC-t végzett mégis GSben nyomul :D:D
Zdrasztvuj :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.07. 10:39:24

Szerintem meg nekem lesz igazam!
Hát nem? DE!
Mondom.
:)

Az, hogy milyen alakú az a bell, még nem ügydöntő jelentőségű, bármilyen bellel lehet bármilyen stílust csinálni, és vica versa - ők ilyet vettek, ez tetszik nekik (nekem is tetszik BTW, legközelebb veszek egy sárgát meg egy rózsaszínt, az héccencség).

Az a swing meg a snatch szerintem nem GS, hanem csak simán fostos :) A hardstyle feszítés kimarad belőle, de a GS-féle légiesség is egyben.

Az overhead guggerolás meg szerintem csak két kettlebellel nehéz :P
De szemét vagyok, hogy ezt mondom. 3-as mélyguggolás és legalább 2-es vállmobilitás nélkül esélytelen, szerintem.

Meg egy lábbal. Próbáltam pistolt csinálni fej fölött tartott kettlebellel, hát az bukta volt :)
Pistol megy, overhead squat megy, a kettőt összerakni már nem megy.

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.07.07. 13:41:39

Viktor, az elfelejtetted már, hogy Péter is mutatott nekünk az IC szemináriumon kitörésbe hátralépős clean-t? :) Szóval ugyanez swing és snatch esetében is vállalható, kiegészítésként. A hard style feszítés tényleg kimaradt, és mintha a cipőnek is emelt sarka lenne, de amúgy lájkolom a videót. :)

ImikeTraining 2010.07.07. 18:01:32

@Ritchy: Végre :)

Amúgy ezt tessék mindenkinek VÉGIG nézni, mert arrafelé már elég durva dolgok vannak, aztán elgondolkodni, hogy mi is a nehéz, meg mi nem :)

Viktor H 2010.07.07. 18:02:01

@Ritchy:

A kitörésbe hátralépős snatchet meg én mutattam Neked, illetve emlitettem ,hogy az egyik RKC csinál ilyet :-))
A videón látott gyakorlatokkal részemröl nincs probléma, van is egy kettő ami tetszik .
Az már más kérdés ,hogy a GS szerintem öreGeS :-))

ImikeTraining 2010.07.07. 18:17:07

@Viktor H: de ez nem gééééééées, hát értsed már megfele :D

ImikeTraining 2010.07.07. 18:17:53

@ImikeTraining: most látom, hogy ez lemaradt az előző hozzászólásomból, mámint a végig kell nézniősből media.crossfit.com/cf-video/CrossFit_CFSFPlaysOHStrength.wmv

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.07.07. 18:36:19

@Viktor H: Jaja, azóta párszor már műveltem, nekem bejön. :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.07.07. 18:37:21

@ImikeTraining: Ha ez az amire gondolok, akkor már láttam, és gigamegaduuurva, ahogy egy kézben tartják a kétkezes rudat fej fölött, és csinálják az egylábas guggolást!

ImikeTraining 2010.07.07. 18:57:12

@Ritchy: Igen, ez az a videó, úgyhogy most új életcéljaim vannak!
süti beállítások módosítása