Juci SFG 2009.12.30. 22:34

1000 swing

Jómagam is bevállaltam, a 16 kilóssal.

Mission completed :)

Ráment egy szűk óra. Igazából el se fáradtam, a fogásom és alkarom viszont megadta magát feltétel nélkül.

A első 500-at ötvenesével toltam (1:10 on 0:40 off), itt azonban kellett tartani 2-3 perc szünetet, hogy az alkaromba visszatérjen valamennyire az élet. A második 500 darab már huszonötösével történt, hosszabb pihenőkkel (0:36 on 0:36 off), két további technikai szünettel (egyszer a gyerek toalettügyeit menedzselni, egyszer meg a rejtett magnéziakészleteket lokalizálni és hadrafogni mégiscsak).

Jó móka volt, bár a buli végén fel akartam írni valamit egy papírra és a toll többedíziglen kiesett a kezemből, és ezt nem találtam viccesnek :)

Hatalmas gratula és hiphipphurrá és kalaplengetés a ceglédi és a zalaegerszegi csapatnak és mindenkinek, aki ma megcsinálta :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr291633967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2009.12.31. 14:53:56

én tudtam, hogy nemhiába tettem ki a fotódat!!!!!

TÉNYLEG velünk voltál.komolyan mondom, szabadalmaztatnod kellene a gondoltaátvitelt.

Ügyi vagy!!!! juhíííííííí...izé...illetve...Jucííííííííííííí !!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.31. 15:01:15

@tiekuanyin: Manyikaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Ezt a képet szoktam megnézni ilyenkor:
redpill.blog.hu/2009/11/17/aniko_kuldi
Tudod :)
süti beállítások módosítása