Ez a huncut Ricsi RKC hát nem szneccsölt ezret 45 perc 13 másodperc alatt? DE!
Nagy Gratula neki! :)
Kettlebell elvtárs is elárulta titokban, hogy mikor éppen ő vállalta be az ezret, még benne is felmerültek anno bizonyos kérdések úgy a 700. darab snatch magasságában.

Bennem meg az a kérdés merült fel, hogy vajon általában melyek lehetnek ezek a kérdések, illetve hasonlítanak-e azokhoz, amelyek pl. bennem is felmerültek? :)

"Nem a telefon csörög vajon? Persze nem veszem fel, de mi van ha valaki életveszélyben forog, pont most, és tőlem várja a segítséget?"

"Nem mára ígérte magát az anyós véletlenül és közben itt ez az iszonyú kupi?"

"Vajon nem tenne jót a teljesítményemnek, ha csak egy percecskét pihennék? Na jó, ötöt. Vagy lehetne inkább tíz....?"

"Mennyi is a maximális pulzusom? Ennél biztos legalább 20 százalékkal kevesebb. Lehet hogy rögtön elkezdek fibrillálni oszt most nekem annyi?"

"Adtam én enni a kutyának? Tutira nem. Szegény dög meg szenved miattam"

"Nem hülyeség ez a snatch egészen véletlenül?"

"Normális-e vagyok?"

"Melyik hülye rángatott bele ebbe a marhaságba? Végzek vele, az nem kérdés! A kérdés csak a mikor és a hogyan!"

"Ménem mennek a fenébe az oroszok?"

"És az amerikaiak...?"

"Ha most széjjelbarmolom a kezeimet, hogy fogok holnap hegedülni?"

"Sír a gyerek! Mivan, ha leesett a lépcsőn, vérzik a feje, az érzéketlen ostoba szülője meg csak lóbálja ezt az idióta vasgolyót...?! Hát anya/apa az ilyen?!"

"Nem lehet, hogy mégis inkább triatlonoznom kéne?"

"Az élet értelme vajon mi? Hát ez tutira nem"

"Lenni vagy nemlenni, az itt a kérdés"

"....mi álmok jőnek a halálban, ha majd leráztuk mind e földi bajt...."

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr291608862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2009.12.19. 19:54:49

"....mi álmok jőnek a halálban, ha majd leráztuk mind e földi bajt...."

Ettöl a földön fetrengtem :D:D:D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.20. 21:47:25

Most nézem, hogy elírtam énhülye a Ricsi idejét, 45:13 a helyes, nem 45:36, hát ki is javítottam izibe, a linkkel együtt, és elnézést kérek :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.12.24. 12:36:20

"Nem lehet, hogy mégis inkább triatlonoznom kéne?"

Szerintem próbáld meg, tökéletes kiegészítője egyik a másiknak.
süti beállítások módosítása