Juci SFG 2012.04.17. 13:42

Guess who's back

A múlt héten is említett, lehengerlő adagban támadó alulmotiváltság okán az elmúlt napokban már olyanokat is mondtam, hogy edzésre gyakorlatilag csak azért járok, mert én tartom. (Mitadisten ugye...) Azt már nem is mondtam ki hangosan, csak gondoltam, hogy ez az egész vasgolyó-lóbálgatásos ügy, ha pár lépést hátralépve kívülről pislantasz rá, akkora hülyeségnek tűnik (mint négy és fél évvel ezelőtt, mielőtt kipróbáltam volna.)

Szóval robotpilóta üzemmód és megszokásból cselekvés ON.

Háccigen. Aztán tegnap letoltam a haladókkal az ő adagjukat (jó sok military press létrát, a létrák között némi bottom up squat, nagysúlyos swingedli és rehab snatch, a végén meg párszáz swing) - és tádámm, megint a helyemre kerültem a bőrömben :)

Mert (i) bitang jól esett, (ii) újjászülettem, (iii) éreztem az "Erőt", (iv) eszembe jutott ilymódon, hogy hoppmegvan miért is szeretem ezt a vasgolyósdit annyira és főleg (v) a tanítványokon is hatalmas fejlődést tapasztalok: tegnap annyit nyomtak akkora súlyokkal és olyan könnyedén, ahogy még tán sose. Kiemelhetném bármelyiküket - de önkényesen a 15 éves Laurát emelem ki, aki leánygyermekem és áldozatom egyben. Laura pár hete merte először bepróbálni a military presst 16 kilóval; jobb karral ment is akkor neki 1-2 rendes ismétlés, ballal meg 1 darab szenvedős, és már akkor baromi büszke voltam rá. Tegnap ellenben legalább három (de lehet hogy négy) sorozat 1-1-2-2-3-3 létrát mosolyogva végignyomott 16-ossal.

Helló, mi?

És akkor ne legyek lelkes...? :)

Now this looks like a job for me
So everybody just follow me
'Cause we need a little controversy
'Cause it feels so empty without me

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr244456666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2012.05.04. 17:48:17

Tóvárisné !

Magam is hasonló cipőben jártam nemrég olyan szinten ,hogy már meghirdettem ,hogy az összes "szart" eladom és inkább járok gyúrni az legalább meglátszik és legalább nem kell hülye kombinációkkal lóbálni ,de rájöttem ,hogy a konditerembe is el kell járni és nyomni kell a súlyt ,mert az izom sem pakolódik fel magától és hát amig 2x16val is elég siralmas a guggolásom pl. addig minek agyalni ilyenen :-)
Ettől függetlenül az itthoni edzés még mindig nem megy ,mert tul sok demotiváló eszköz vesz körbe - tv, ágy, laptop - és inkább punnyadok minthogy bármi edzés szerűt csináljak ,de azért vissza tért belém a lélek ugymond és miután soraimat lezárom huzok is Récsölékhez "bikram kettlebellezni" a Hárdszájd Dzsimbe :-)

További übermotivált lóbálást kivánok Tóvárisnyé :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2012.05.07. 12:20:19

@Viktor H: Önnek is hasonló jókat és további extra motivációt kívánok :)
Örülök, hogy rádjött a bölcsesség a gyúrással meg a guggolással kapcsolatban :)
Otthon én is csak reggel tudok edzeni, mielőtt bármi másba belekezdek. Este esélytelen, főleg mert ha hazaérek, első dolgom jól bekajálni, és onnantól nyilván halott ügy az egész.
süti beállítások módosítása