A probléma az, amikor 20 kilós golyók zuhognak az égből szabadesésben.

Jaj de ne vágjak már a dolgok elébe, mert ez hétfő reggeli sztori, de előtte még dokumentálom a vasárnap reggelt (ami vasárnap délelőtt történt).

Vasárnap swing-perceket tartottam, az alábbiak szerint.

Bemelegedtem néhány napüdvözlet-féleség által, pumpáló-nyújtottam, szervezetemet lényegileg bemelegedettnek nyilvánítva a 24 kilós golyó után nyúltam, de még mielőtt megswingeltem volna azt, előbb végrehajtottam ővele 2x3-3 egylábas kétkezes deadliftet, csak hogy az üzemi hőmérséklet és a törzs-stabilitás tovább fokozódjék.

Ezekután rövid, de velős swing-session következett @24 kg. 15 sec kétkezes swing (10 darab), 15 sec szünet. 15 sec egykezes swing (5-5 darab), 15 sec szünet. 15 sec egykezes swing, 15 sec kétkezes swing, 15 sec szünet. 15 sec egykezes swing, 15 sec váltottkezes swing (10 darab), 15 sec kétkezes swing, 15 sec szünet. Aztán ugyanez elölről, aztán mégegyszer. A dolgoknak ebben a fázisában az alkar kezdődő fáradását észlelve (az egykezes a 24-essel még nem megy sokáig a Jucinak) kétkezes swingre váltva, még 3x10 kétkezes swing. Ami, ha jól számoltam, 240 swing, olyan 11 perc alatt.

Azzal kész, lehetett elügetni ebédkészítés iránt (klasszik fitnessz-menü: rántotthús, saláta, sültkrumpli; természetesen csakis a fiatalkorú sültkrumpli-rajongó leszármazottak kedvéért, muhahaha) :)

Na a nyálkás esős gennyes hétfő reggelt mi mással is kezdjük: jöhet a jerk, 10 percben (nettó).

Bemelegítés: napüdvözlet, pumpa, indian club, 2x5-5 egykezes-egylábas deadlift @16 kg.

5-5 clean&jerk @16 kg

2x 5-5 clean&jerk @20 kg

2x 7-7 clean&jerk @16 kg.

Oszt szevasztok, indulhat a nap.

A probléma, kedves Houston, akkor merült fel, amikor a 20 kilóst jerköltem meg. A probléma, még konkrétabban, nem felfele jelentkezett, hanem ellenben lefelé. A nagyvas becsapódását jelenleg nem tudja a rendszer kezelni, mert olyan hülyén érkezik a zuhanó golyó a könyökhajlatba, hogy a kellemetlenséghez nagymértékben hasonló jelenséget produkál, akármekkorát is rogyasztok alája. A becsapódást tompítandó, a másik kézzel is ráfogtam érkezéskor, de ez így tök béna. Úgyhogy a második kör után, megértve, hogy ez nem lesz jobb, a 20 kilóst félrerakva ismét a 16 kilós kisvasat piszkáltam elő, amivel kapcsolatban ez a jelenség nyomokban sem tapasztalható. Rejtély. Na ide már a NASA szakértelme kell (ami szintén négybetűs, úgyhogy adja magát a dolog).

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr703438440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása