Kivetett az ágy ződhajnalba (esett a légnyomás, a front éppen átmászott az Alpok hágóin, az ilyesmire mostanában felébredek, a fene bele). Mit tesz egy úrinő ilyenkor?

Előveszi a 16 kilóst oszt szneccsöl.

Hát így jártam el, 15/15 sec protokoll, merthogy quasi VO2max snatch intervall, körönként 7 snatch, 42 kör @16 kg.

Ez megint PR :) bár csak kettővel több mint a múltkor, de hát akkor már legyen 42, nemigaz? Bevallom, 30 körül már abba akartam hagyni, mert a bőr a tenyeremen még a múlt hétvégén besértődött, mikor a húszassal szneccsőtem, és azóta sem sikerült kiengesztelni, következésképpen most is cirmogott erősen. De azért mégiscsak legyen 42, az olyan szép kerek szám. Gondoltam én, és szokás szerint igazam volt.

Megizzadtam jól, és megérdemeltem a zuhanyt :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr293284497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása