Hűvös és szeles a reggel, hideg a fű, álmos a Juci és csak a teste van jelen, az is minek.  Az ilyen reggel kifejezetten alkalmas egy Pángalaktikus Bénázásra.

Az ilyen alkalmakat ritkán hagyom ki :)

El is mondom, hallga:

Először is bemelegítettem némi Indian Club pörgetéssel meg 2-2 TGU-windmill kombinációval @12 kg. Eddig OK.

Aztán következett 3 jó nagy hanging leg raises (hollow position, yeah), és 2-3 pull-up. Aztán egyéb húzódzkodási kísérletek és kombinálások Gumiszalag segítségével. Erre fogok rögtön visszatérni.

Végül Vo2Max jellegű intervall snatch, 15 sec meló, 15 sec pihi, körönként 7 snatch, összesen 40 kör (Ez egy jókora PR, csaxólok. 40 kör nem nagy durr, de 16-ossal eddig még sose jutottam el).

Oszt csá.

A fekália a húzódzkodási résznél került a palacsintába, ahogy szokott. Húzódzkodván érzékelve, hogy ez mintha nem úgy menne, ahogy kell; megfontolva azt is, hogy nehogymár folyton az erősségeinket eddzük, ahogy a Főnök olyan helyesen leírta; hozzátéve azt is, hogy Jelen Jucinak közismerten végtelen számú erőssége van, de valamilyen rejtélyes oknál fogva a húzódzkodás nem tartozik ezek közé (MÉG); felidézve egyúttal azt is, hogy másoktól mintha már hallottam volna olyat, hogy Gumiszalag segítségével javítottak a húzódzkodási potenciáljukon, bár látni nem láttam ilyet, ellenben a módját leleményesen elképzeltem - elő is vettem a Gumiszalagot oszt hajrá.

Első problémó: ezen a gumiszalagon nincs fogantyú se más efféle okosság, amit a rúdra rá lehetne esetleg húzni és úgy belelépni aztán, mert ami nekem van, az csak egy szalag. Nomármost ezt vagy odafogom a rúdhoz és úgy húzom le és lépek bele, de ezt rizikósnak érzékeltem, mert mivan ha véletlenül elengedem, oszt korbácsként ver rajtam végig a vége. Vagy ugyebár odakötöm a rúdra szépen csomóra. Ez utóbbi opciót választottam, odakötöttem, ráfogtam, de később elengedni már nem mertem, mert mivan ha szétcsúszik nekem a csomó, míg jól meg feszítve a szalag alattam, és akkor megintcsak korbács.

Na, csomó megkötve, szalag egyik kézzel lehúzva, egyik lábbal belelépve, másik kézzel másik csomóra ráfogva, másik lábbal is belelépve, húzódzkodik a Juci vidáman, tök jó, királyság, teljes mozgástartomány, karaj mozgásminta, szól a Controlled Artificial Environment padlógázzal, mármint ha jól emléxem a terminus technicusra.

Akkor jött a kérdés, hogy OK, de hogy mászok ki belőle? Feszül a talpam alatt a gumi erősen, elengedni persze nem merem a csomókat. Egyik láb kivesz, azzal lelép valahogy, aztán egyik kézzel is elenged, vagy hát hogy is legyen ez?

A sok tanakodás közben kiugrott a gumiszalag a talpam alól a sarkam fele hátul. Felfele gyorsulva hangsebességgel, ahogy már ez a megfeszített és elengedett gumiszalagoknak szokása.

Hát ezért van egy hosszú vastag vörös hurka keresztben a seggemen :)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr273213690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bellerina · http://bellerina-bellerina.blogspot.com/ 2011.09.09. 21:44:30

Juj, ez kemény lehetett...milyen szalagod van? én beruháztam egy fekete Power Bandre, az eddig még nem brutalizált. (Azaz,csak egyszer, amikor lógva hagytam, és belegyalogoltam a hurokba, majdnem megfojtva magam.:-DD)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.09.09. 22:23:56

@Bellerina: Nemtom, valami zőőőd, a Tacticalshopban vettem, amúgy helyre kis darab, semmi baj sincs vele, pont azt teszi, amit a gumiszalagoknak kell, nyúlik meg összeugrik. Ez utóbbit meglehetős vehemenciával :)

Nagy Laci RKC 2011.09.09. 22:33:29

Az igen!
40 kör a @16-ossal már nem piskóta!
Nagy gratuláció!:-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.09.10. 12:25:21

@Nagy Laci RKC: Köszönöm :) Bár amióta K. Gabi Team Leader 80 kört pattintott nyolcasával anno, azóta az az etalon. Na de az még odébb lesz nekem :)
süti beállítások módosítása