Juci SFG 2011.09.03. 20:42

Rendrakás

Kettő (2) dolog van itten.

1. Úgy ébredtem, hogy be volt állva a nyakam, mint a klinikai halál. Na mindegy, szóval nyújtott lábbal ülve nem bírtam letenni a fejemet a sípcsontomra. Ez tőlem szokatlan jelenség, ilyenkor esetleg nem árt odafigyelni, hogy merre van az előre. Azért nagyon nem aggódtunk, mert még nem 2319, de már izé.

2. Olyan izomláz van a seggemben, hogy erre már Csipike, az Óriás Törpe is aszonta volna, hogy "Eddig és Ne Tovább". De hogy ez hogy jön össze a tegnapi egylábas guggolásokkal, azt nem igazán értem. Arra számítottam, hogy izomláz lesz a combfeszítőmben, mint ahogy van is egy pici, de elenyésző ahhoz képest, ami a gluteusban tanyázik. Rejtély.

Na jó, három (3) dolog.

3. Fentiek ellenére volt kedvem edzeni kicsinyég, "óvatosan belekezdek aztán majd meglátom" alapon. Így is lett, lett kici könnyű puha edzész, hogy ne fájjon - ehunvan ledokumentálva, hogy mi volt az; NODE hogy a kedves Olvasó fejében is rend legyen, ezért rendbe és sorrendbe raktam a gyakorlatokat szín, fajta és nagyság szerint, úgy ahogy ettől a másik féleszű svájci pasastól tanultam. Ja az előbbi link megtekintése kötelező! Szóval, az alábbi sorrend sokminden, de időrend pont nem :) Bocsesz.

60 swing @16kg (2x30)

100 swing @24kg (3x20 + 4x10, kétkezes, egykezes vegyesen)

1-1 TGU + windmill @12 kg

2-2 TGU + windmill @16 kg

2-2 TGU @20kg

4x1 tactical pull-up

3 hanging leg raises

3 x 3-as visszafele létra (3-3-2-2-1-1) military press @16 kg

1-1 military press @20 kg

Viszlát. Ennyi elég is volt. A nehezeket majd máskor.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr983200682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2011.09.04. 08:46:17

Nekem nincs izomlázam, ellenben tegnap plankoltam egy kicsit (amit igaziból még soha életemben nem csináltam), és utána a golyós edzés fura volt. Törököt akartam csinálni, mert a vállam miatt még alaposan meg kell fontolnom, hogy miket csinálok, de az izmaim csak röhögtek rajtam, és azt mondták, hogy jó lesz ott a földön fekve is. És egy kis idő után elég hülyén kezdtem érezni magam, ahogy ott fekszek a magam fölé nyomott súllyal, úgyhogy inkább szépen leraktam a súlyt, feküdtem még egy kicsit, aztán felkeltem. Viszont a katonai nyomást ismételten megállapítottam, hogy fájdalom nélkül megy, ami nagyon nagy szó az én koromban már. Egyelőre nem merek 20 kiló fölé menni, elsősorban azért, mert előre láthatóan érzem a szomorú eredményt.
süti beállítások módosítása