Én például azt gondolom, hogy tegnap este annyi swingeltem, mint még az életbe sose. Mindkét csoportnak swinges ámokfutós órát tartottam, és mindkettőt végigtoltam velük egy 16 kilóssal. A végeredmény részemről 1880 swing@16 kg. Több mint 30 tonna, jesszusmária.

Az alábbi felosztás szerint; minden kör 2 perc munka, 1 perc pihenő.

Első kör:
20 kétkezes swing
20 kézváltós swing
1 swing, 1 kézváltás x10
5/5/5/5 egykezes swing

Második kör
20 kétkezes swing
1 swing, 1 kézváltás x10
5/5/5/5 egykezes swing
20 kézváltós swing

Harmadik kör
20 kétkezes swing
5/5/5/5 egykezes swing
20 kézváltós swing
1 swing, 1 kézváltás x10

A csoportok keményen helytálltak, igaz, a középhaladó csapatból csak a hölgyek bírták a gyűrődést végig, méghozzá remekül, az urak ellenben a swingelést a földönfekvős jajveszékeléssel vegyítették. Így a fenti kombinációból három kört csináltunk, utána kis pihenőt követően elfeleztem nekik a mennyiségeket, így lett a vége 840 swing 33 perc alatt.

A haladó csapatban keményebbek a pasik, persze nem véletlenül; 13 teljes menetet toltak 39 perc alatt, ami 1040 swing összesen.

És akkor a kettő együtt a Jucinak 1880 darab swing ugye, ha jól számolom.

A második óra után a teremben fel kellett mosni a padlót, mert hangyányit megizzadtunk :) Nekem mondjuk csak a pólóból meg a gatyából folyt a víz, a hajamból viszont fröcskölt.

Hazaérve rekordidő alatt tűnt el a Juci-arcban az első sör. 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr82925944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.05.24. 20:59:03

Tyű, ilyen mennyiségnél bizony illik gratulálni!
Meg is tesztem, gratulálok jól! :)
Esetleg egy kis swing, este, levezetésnek?

EszterCs 2011.05.24. 21:13:04

Gratulálok Juci! Ez lenyűgöző teljesítmény. TracyRif rajongóként új inspirációt adnak az ilyen bejegyzéseid. :) A tenyered / bőröd hogy bírja?

G.E. 2011.05.24. 22:18:48

"Respekt és tisztelet Zsoltinak, a békának
A halálos leveli stílus megalapítójának
A négylábú varangytechnika megújítójának
A kétéltű stílusok nagy tudójának
Akit kiközösítettek ebihal korába'
Mert később nőtt ki a jobb mellső lába
Aztán egyedül vándorolt mocsárról mocsárra
Rátalálni az egyetlen igaz stílusra
Ki tudja, meddig tanult, de most itt van
És legyőzhetetlen
Bárkivel nyíltan kiáll
Aki megsérti a vadon törvényét
A sasnak is a múltkor lerúgta a veséjét."

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.24. 22:26:20

@efg_zeg: Köszönöm :) Holnap csapatjuk szét egy kis snatch által.
@EszterCs: Köszi! Tenyerem bőre az uccsó 100 körül kezdett nyűgösködni, de csak az egykezeseknél, és végülis pár bőrkeményedés meghízott egy kicsit - ennyi.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.24. 22:27:55

@G.E.: Emőkenéni :D
Zsolti a Béka for PreZident!

Cornelius Sulla 2011.05.24. 22:39:14

Ez jó anyagnak tűnik főleg a mostani 30 fokban:)
Pénteken letesztelem elvtársnő!!!Utána szigorúan sör:))))
(Amúgy is swinget kaptam házi feladatnak az edzőmtől)

Anikyo 2011.05.25. 08:00:27

Hát, ez nagyon vagány! :) Ha meggyógyulok én is kipróbálom! :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.25. 10:54:24

@Cornelius Sulla: A sör mindenképpen kell hozzá! Különben hogyan pótolná az ember a kiizzadt elektrolitokat ugyebár :)
Majd mesélj, hogy ment! Mármint a swing - a sör-részét kábé el tudom képzelni :)

@Anikyo: OK! csak először gyógyulj meg, de rendesen ám!

Cornelius Sulla 2011.05.27. 20:44:10

Na megvolt most sörözök és nagyon nehezen ütöm a klaviatúrát:)))
13kör 36 perc.Ennyit bírtam, az alkarom tropára ment és minden kör után törülköztem...
Az utolsó inkább lengetés volt vagy himbi-limbi mint lendítés így abbahagytam:(
Zenei aláfestésnek Jean Cloude összes szólt pl ez:www.youtube.com/watch?v=3k5_cxP2l6s&feature=related
Jövő héten kipróbálom Rockyt hátha jobban megy:)
Köszönöm nagyon jó volt!!!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.27. 21:11:23

@Cornelius Sulla: Kedves egészségedre :) Tracy-nek köszönd, ennek az eredetije az ő műve, én csak kicsit megvariáltam vagy mi: tracysfoodandthought.blogspot.com/2010/12/back-to-basics-via-4-hour-body.html

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.27. 22:01:56

@Cornelius Sulla: És persze gratulálok! Szép mennyiség volt!

Cornelius Sulla 2011.05.28. 09:14:17

Ügyes lány ez a Tracy is ,körönként száz swing....
Köszi a linket.
süti beállítások módosítása