A békéscsabai elvtársak is szerepelnek a tévében! Ez a filmecske rendkívül tetszik nekem:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr802896344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Laci RKC 2011.05.11. 22:06:24

Köszi Juci!:-)
Ja,és jobbulást!

Viktor H 2011.05.12. 18:53:37

Lehet félreértek valamit ,de ha nem növel keresztmetszetet akkor ezekszerint totál feleslegesen guggolok mondjuk dupla 24kgval , nem lesz vastagabb a lábam?
a dupla 32-t meg sem emlitem mert az nekem még csak távoli álom .

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.12. 20:39:33

@Viktor H: A videóban arra céloznak szerintem, hogy pusztán attól, hogy úgynevezett súlyt veszel a kezedbe, még nem leszel automatikusan nagyobb, és a kezdőcsoportokban szokásos kettlebell-edzéstől (ETK és ilyesmik) nem fog nőni a keresztmetszet.

Ellenben nanáhogy lehet vele keresztmetszetet is növelni, erre való például a RTK by Pavel és a Kettlebell Muscle by Geoff Neupert MRKC.
Mindazonáltal: kifejezetten nagy súllyal inkább maxerő növekedésre szoknak célozni, tehát inkább közepes súlyt kéne választani és azzal guggolni max. 10-12 darabból álló sorozatokat, meg közben figyelembe venni azt is, hogy ez a sport még mindig nem testépítés, úgyhogy egy bizonyos izom növekedését én nem tudom, hogyan lehet elérni, ha ez jó ötlet egyáltalán... a fent említett kétféle muszkliprogram egész testes gyakorlatokkal vált ki olyan hormonválaszokat, amitől növexik az egész izomtömeg - főleg ha zabál is az ember rendesen :)
De van ám aki ért ehhez (nem az, hogy nálam jobban, hanem nagyon jól), például a Radnai Tomi ugye. Kérdezd meg őt szerintem.

Viktor H 2011.05.12. 22:08:01

Azt elfelejtettem megemliteni ,hogy gratulálok az elvtársnak az igehirdetéshez :-)

No de az örök kérdés számomra mióta bellezek ,hogy miért mondjuk ,hogy nem lehet növelni mikor lehet? Mert azt értem ,hogy nem CÉLJA a keresztmetszet növelés ...
süti beállítások módosítása