Juci SFG 2011.03.25. 09:42

Gandalf!

Reggel, gondoltam szemfülesen, produkálok egy kis pulzusemelkedést, hadd lásson végre valami érdekeset is a Holter-monitor, ha már eccer, ugye.

Erre a célra a legalkalmasabbnak természetesen a VO2max snatch mutatkozik, úgyhogy uccuneki. 12 kilóval, 15/15 protokoll, körönként nyolcasával, ahogy szoktuk mostanság.

20 körnél, amikor már kezdtem belejönni, meg hát megizzadni is éppen, hát nem leesett az egyik tappancs? De. Úgyhogy ettől megijedve golyó letesz, pulzusemelkedési projekt félbehagy.

Így jártam:(  Azt nem gondoltam, hogy valami rendellenességet sikerül provokálni, mert ilyesmi edzés közben/után amúgy se nem szokott lenni sose, de legalább egy jókora szaftos terheléses EKG lehetett volna belőle, az pedig nem minden tanulság nélkül való úgy általában is. Csak hát nem bírja az izzadságot a csatlakozó. Ezt tudtam, csak azt nem, hogy ennyire nem bírja.

Ezzel nem összefüggésben küldeném az alábbi retro slágert a kis monitoromnak (amit olyan jól megszoktam közben, hogy szinte hiányozni fog) :)

Fejtse meg a szimbólumrendszert Ön is, és nyerjen 80 kör VO2max snatchet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr572770205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása