Avagy a hipochonder a kardiológián!

Első menet: vizsgálat, kikérdezés, vérvétel, méricskélés, szívultrahang, EKG.

No kérem, eddig full negatív minden, sőt a főorvosasszony az EKG-ra nem pusztán azt mondta, hogy "jó", hanem egyenest azt bírta mondani, hogy "gyönyörű". Szó ami szó, szerintem is tetszetős :)

(Ezen nemhogy ritmuszavarok nem látszanak, de olyan szabályos és erőteljes, hogy netovább.)

De azért egyelőre nem sietnék azt kijelenteni, hogy más tárgyat kell találnom hipochondriás célokra, mert még egy menet hátravan, az lesz a legviccesebb: a 24 órás Holter-monitor. Csütörtök-pénteken bedrótozva fogok nyargalászni, miközben valami kütty rögzíti a nagyon csinos EKG-jeleimet, és ha tényleg van valami szívritmus-bibike, akkor az 24 óra alatt elvileg megmutatkozik. Ja és még a pajzsmirigyhormonjaimat is meg kell számolgatni.

Egy hét múlva már majdnem mindent tudni fogunk, amit ez ügyben lehet, és majd el is mesélem, ha lesz kedvem :)

17 komment

Címkék: hypo

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr652761874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bellerina · http://bellerina-bellerina.blogspot.com/ 2011.03.22. 18:17:29

Kedves Juci!

Sokat olvaslak, én csak ugyan otthon lengetem a belleket, de megakadt a szemem a szív-zűrökön.
A pajzsmirigy csinálhat ilyen disznóságot, nekem a a nyugalmi pulzusom volt 110 tőle,szívszúrásokkal, miegyébbel. (és kb. én is rögtön a sírfeliratomat fogalmaztam, özvegyem és 3 árvám sorsán rágva magam).
Az orvos azt mondta, hogy ha nyugalmi állapotban szúrkál, nyom, stb, az nem gond, ha terhelés alatt, akkor ciki a helyzet. Ahogy olvastam, nálad nem terhelés alatt jött ki, és bár egy vérbeli hipochondert nem lehet megnyugtatni, azért hááátha...sok sikert a Holterezéshez!:-)
Üdv, Bellerina

Bajzath RKC 2011.03.23. 08:15:18

Azt hittem 24 órát fogsz kettlebellezni.... :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.03.23. 10:38:16

@Bellerina: Remélem, hogy közben felhagytál a sírfelirat-fogalmazással :) A sztorid vége ugyebár heppiend? Sikerült helyrejönni?
Holnap meglátom, hogy fest egy ilyen Holter-izé, de asszem már most bánom, hogy belekezdtem ebbe az egész hypóskodásba, baromi macerás dolog ez!
Pajzsmirigyem által termelt hormonokat éppen számolgatják. Máskor is keveredett már gyanúba csóri pajzsmirigyem, de eddig mindig sikerült kidumálnia belőle magát, hátha majd most is...
(Mert a logikus lépés az orvostudomány részéről, gondolom, a pajzsmirigyhormon felírása lenne, olyat én meg nem vagyok hajlandó beszedni, az héccencség)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.03.23. 10:47:31

@Bajzath RKC: Ez alighanem az az eset, hogy ha kalapács van a kezedben, mindent szögnek látsz :) Nemigaz, Bajzáth "24 óra" RKC? :)
Azt a 24 órás lengetést majd te celebrálod inkább, nem az orvos, és én megyek ám :)

Bajzath RKC 2011.03.23. 10:55:49

Rendben. Jobbulást -bár szerintem semmi bajod nincs.

Bellerina · http://bellerina-bellerina.blogspot.com/ 2011.03.23. 11:19:33

@Juci ZB:

Szednem kell pm-hormont, így teljesen ok vagyok, köszi!
Csak tényleg nagyon ijesztő tud lenni egy-egy ilyen szív-bedobbanás, főleg, ha az ember edz, és nincs rajta extrém túlsúly.
A Holterben az a gáz, hogy hangosan csippant, ha elkezd mérni, és olyan hangok jönnek a gépből, hogy Darth Vader sírva könyörögne a receptért..BKV-n frenetikus a hatása.:-)
a pm-hormon talán még a legbarátibb a többi hormon közül, és elég hamar hat, de azért remélem, nem lesz rá szükség!:-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.03.23. 11:58:12

@Bellerina: Ó jézusmária. Most már egészen biztos, hogy megbántam ezt az egészet :)

Pláne ilyen makkegészségesen mekkora hülyeség már ilyesmivel baszakodni! Mihelyst felidegesít, rögtön leszedem.

Örülök, hogy jól vagy!

Mondjuk én nem hiszem, hogy pm hormonra lesz szükségem, és szerintem akkor is ugyanígy ezt fogom hinni, mikor esetleg a kezembe nyomják a receptet :)
Még hipochondernek se vagyok jó, az az igazság.

Bellerina · http://bellerina-bellerina.blogspot.com/ 2011.03.24. 09:21:21

Félve kérdezem, milyen a HOLTER?
minden tiszteletem, hogy kibírod 24 óráig. Szerintem én 10 perc után elásnám a kert végében.:-)

Csáky Csaba RKC 2011.03.24. 09:27:38

Kedves Kollegina! Nagyon remélem, hogy a probléma valójában nincs, vagy minimális. Az utóbbi esetben jobbulást!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.03.24. 10:39:28

@Bellerina: Azért még ne fogadjunk nagy tétekben arra, hogy kibírom :) Majd délután lesz rám felszerelve, és egyáltalán nem kizárt, hogy elásva végzi a kert végében. Vagy legkésőbb hajnalban az erkélyről ledobva, jelentős kezdősebességgel :)

Csáky Csaba RKC 2011.03.24. 12:55:46

Na, ilyet is régen mondtak rólam, köszönöm. :-)))

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.03.24. 15:28:28

@Bellerina: Rajtam van a Holter :) Nem is vészes egyelőre, és hangtalanul ékágézik meg rögzít. A csipogós-hörgős szerintem a vérnyomásmérős fajta lehet. Ez semmit se csinál (lehet, hogy kimerült benne az elem? Na attól kapnék idegrohamot jól, ha beközölnék, hogy ez nem sikerült, ismételjük meg) :)

Bellerina · http://bellerina-bellerina.blogspot.com/ 2011.03.24. 15:40:30

Hoppá, én azt hittem, mind mér vérnyomást...mondjuk ha azzal nem volt gond, akkor nincs értelme. Legalább csendben mér...remélhetőleg. Azért egy elemhiba már sok(k) lenne.:-)
Egyébként szerintem a kardiológián bekeretezve fogják kitenni az EKG-d egy részét, mondván, hogy ilyennek kell lenni, pont. És ezentúl receptre fogják felírni a belleket, hogy másnak ilyen szép legyen.:-)

Bellerina · http://bellerina-bellerina.blogspot.com/ 2011.03.24. 15:41:39

másnak IS ilyen szép legyen, csak nem tudok írni.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.03.24. 15:59:41

@Bellerina: Meglátjuk. A sima EKG a férjem szerint olyan szép, hogy azt tanítani kellene :)
Majd meg is mutatom, mert tényleg.
süti beállítások módosítása