Tegnap a csoportoknak, a csoportegyesítés előtti utolsó hét szellemében.

Mindkét csoportnak először JM, brettzel, hip flexor strech és 3-3 TGU, azután

Egyik csapat:

Egy golyóval, 30 sec work/rest
6 kör, 12 perc
1 Egykezes swing/1 clean
Clean&press

6 kör, 12 perc
1 Egykezes swing/1 clean
Clean&push press

Speed swings:
15 sec work/rest, 6 kör, 2 x (10+11+12 swings)

Másik csapat:

Duplagolyós
5 kör, 10 perc
1 Dupla swing/ 1 dupla clean
Dupla clean&press

5 kör, 10 perc
1 Dupla swing/ 1 dupla clean
Dupla clean&push press

3 kör, 6 perc
1 Dupla swing/ 1 dupla clean
See-saw presses

Dupla swings 15/15, 3 kör

 

Mindezt alapvetően és megint Tracy Rif ihlette, de bevallom, én nem bírtam végigcsinálni két 12-essel :)

Igaz, hogy az első csoporttal is végigtoltam egy bellel, aztán a második óra felénél kipukkantam és két nyolcaskára voltam kénytelen váltani. Hát az elmúlt (hegyen végigbohóckodott, hatalmas taknyolásokkal fűszerezett, ezenfelül végigzabált és végigsnapszozott) hét nem sokat használt az erőnlétnek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr512630057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása