Amit tegnap a haladó csoport kapott, annak az eredetijét Gabinál láttam anno, akit szintén Tracy Rif ihletett meg valamelyik létrájával, de Gabi azt jól átvariálta, én meg vettem a bátorságot, és a snatch helyett némi kitörést gyógyítottam bele a kombinációba, vagyis mostmár nemigen lehet tudni, hogy ennek a szörnyszülöttnek ki az anyja, mindenesetre életre kelt és felfalt bennünket szőröstül-bőröstül :)

Lányok maximum 12kg, fiúk maximum 20 kg:
20*(swing - Clean&Press - kézcsere)
20*(swing - Clean&Press - kitörés - kézcsere)
20*(swing - Clean&Press&Squat - kitörés - kézcsere)
20*(swing - Clean&Press - kitörés - Squat - kitörés - kézcsere)
20*(swing - Clean&Press&Squat - kitörés - Squat&Press - kitörés - kézcsere).

Hát ezzel kb. 40 percet elszórakoztunk. Csak nyomásból volt ugye 120 db, kitörésből nemkülönben, a többit számolja meg, aki akarja.

A kezdőcsoportot még ennek előtte összeismertettem a Brett Jones Workout szépségeivel, mármint azután, hogy szneccsőtek meg guggoltak egy elég tisztességes mennyiséget, végigcsináltam velük azt is, és én hülye 28 kilóssal swingeltem, csak későn jutott eszembe, hogy Frankenstein Fiával van még randim aznap este :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr562564540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása