Néha arra gondolok, hogy a Vibram Five Fingers kiagyalói (vagy Al Bundy, vagy bárki más, nekem mindegy) igazán kreálhatnának egy cipőt, ami hasonló mezítlábazós élményt nyújt mint a Five Fingers, viszont feleannyira sem elcseszett idétlen röhejesen ronda.

Azután meg szinte rögtön arra gondolok, hogy tökmindegy; én ígyis-úgyis magassarkúban járok, mezítláb lengetek edzek és futócipőben futok, körülbelül akámit mond a Tudomány, a Kormány meg a Párt :)

Mert nekem az tetszik, és ennyi eszem van.

Remélem, hogy gyenge idegzetű, VFF rajongó, hímnemű vagy kiskorú olvasók nem olvasták el ezt a posztot.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr412483409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.11.30. 14:11:33

Hasonlón elmélkedtem én is ,de nekem az ilyen cipők amúgysem bejövősek ,mert pl. a Pártappropriate Converse cipőben egésznap állás nekem előre megjósolható baltérdfájást okoz :-D

Anikó RKC 2010.11.30. 16:45:41

Viktor!
Te magassarkúban jársz????????????????
nemá!

Viktor H 2010.11.30. 16:50:44

@Banyika ohne memoria:

Mivan?:D:D:D:D:

A békaláb cipő hülyekinézetén elmélkjedtem és azon ,hogy miért nem gyártanak hasonlot emberibb kinézetben :D:D:D
Hoy jött ide a magassarkú?:D:D:D

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.11.30. 20:05:06

Drágáim,

Senki sem mondta azt, hogy szép...:)Meg aztán én is mezítláb gyakorlok.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.11.30. 20:58:47

@KETTLEBELL: Méxép, hogy senki se mondott ilyet :)
A jelzőjét én máshol keresgélném, mert ez annyira törvénytelenül ronda, hogy gyakorlatilag nem lehet egy mondatba összehozni a nevét a "szép" jelzővel, még tagadós kontextusban sem.

Szóval inkább úgy fogalmaznék, a nyomaték végett szándékosan túlozva, hogy ennek a lábbelinek a kinézete nem más, mint gennyes pattanás a teremtés arculatán :)
Egy rossz, beteg vicc.

Viktor H 2010.11.30. 21:07:42

@Juci ZB:

Az ocsmány jelző is sirva fut az ombudsmanhoz ,mert egy mondatban lett emlitve a VFF-val :-DDDD
süti beállítások módosítása