Juci SFG 2010.11.30. 09:42

Meghúztam

A Tökfej nyakát ma reggel tényleg :)

De a dolgok elé nem vágva, ünnepélyesen kijelenthetem, hogy még tegnap is kénytelen voltam golyót ragadni, pedig olyan randa sötét meg hideg meg nyifinyafi volt tegnap délután, hogy marhára nem akaródzott edzésre menni, viszont mégis kénytelen voltam, tekintettel arra nemmellékes körülményre, hogy hát én vagyok az edző :) És igazából csak odamenni volt nehéz, utána már jól ment és jól is esett minden.

A Leleményes Sanyi Gyerek ihletésére csináltuk a haladókkal az alábbiakat:

Bemelegítést, korrekciós gyakorlatokat és 2-2 TGU-t követően

2 kis golyóval egyszer:
Double Clean&Press - 10
See-Saw Press - 5-5
Double Clean - 10
Fekvőtámasz – 10
Renegade row - 10
Padlónyomás 10

2 nagy golyóval 3 kör, a körök között kb. 2 perc pihenővel:
Double Clean&Press - 5
See-Saw Press - 5-5
Double Clean - 5
Fekvőtámasz a golyókon – 5
Renegade row 5-5
Padlónyomás 5

Húzódzkodni tudó kolléga 5 pull-up, mindenki más 5-5 Staggered Stance Row @nagygolyó

Farmer’s walk: nagy golyóval, amíg bírjuk egy kézcserével, akkor rögtön kisebb golyó egy kézcserével majdnem-leesésig, akkor még kisebb golyó amíg bírjuk, egy kézcserével.

Swing on the minute @nagygolyó, ha már a fogásunknak úgyis annyi: 3x20 + 3x15

 

Ezek után ma reggel még muszáj volt meghajtanom azt a jóarcú Tökfejet, mert olyan csinos :)

2-2 TGU azért becsúszott eléje @16kg

176 swing @28 kg (10+11+mégeccer 11 mert elqrtam a számolást +12+13+14+15+16+17+18+19+20)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr242482997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2010.12.01. 22:12:38

Na, ezért csuklottam én aznap este: biztos jól esett a csoportnak...

És a kártyatépés hol maradt?! Amúgy a magyart hosszában is!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.12.01. 22:23:59

@Sanyi gyerek: Jólesett nekik :) ezt így konkrétan nem mondták, csak hörögtek, de azt én úgy értelmeztem :)
Amúgy tényleg jófajta menet volt ez, kösz az ihletést!
Kártyatépés nálunk nyista, azt tiltja a vallásom. És ez még hagyján lenne, de béna is vagyok hozzá :)
süti beállítások módosítása