Kedves Elvtársak,

Van szerencsém bemutatni legújabb büszkeségemet, a 28 kilós Tökfejet :)

Dani nagybátyja készítette profi módszerekkel, a dicsőség az övé, az enyém csak az ötlet volt meg a vas maga.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr872479145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.11.28. 20:05:24

Nem is maga a tökfej a király hanem a kötélmintás fogantyú:D

faxau 2010.11.28. 20:06:40

Nagyon állat!!!
De mi lesz karácsonykor? :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.11.28. 21:21:39

@faxau: Karácsonykor...? Mi legyen? :)
Amúgy kész a következő ötletem, hívom is a Danit vele rögvest.

@efg_zeg: Nekem is nagyon teccik!

@Viktor H: Szerintem mindkettő karaj. A kötélminta is olyan pengén van kidolgozva, hogy netovább. De azért ez a tökfej rendkívül kedves nekem :)

Nathaniel Jackson 2010.11.29. 01:39:20

Nagyon királyul mutat a drága:)
Teszek majd ki én is jobb képeket az enyémekről!

Anikó RKC 2010.11.29. 23:20:25

ez azt jelenti,hogy nekem is talán egyszer lehet egy Gustav Klimtes bellem?
Ha én is írok a Daninak és megegyezünk a Mesterrel?
vagy talán jobb lenne a Vergeslicher Engel a Paul Kleetől?
dejó lenne........ :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.11.30. 09:41:29

@Banyika ohne memoria: Szerintem kábé így megy ez, igen :)
@Nathaniel Jackson: Minél többet nézem, annál jobban tetszik! Nemcsak halál profi, hanem már-már művészi a kidolgozása. Tökéletes.

n80qd 2010.12.01. 07:53:40

Naaaagyonnn jóóóóó!

Erről jut eszembe nem lesz majd valami jó kis fotózás?

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.12.01. 13:38:03

@n80qd: Ja ne is mondd, időről-időre eszembe jut, de aztán odáig nem jutok el, hogy szervezzek is valamit, mert be vagyok havazva rettentőmód.
BTW mostanában már csak valami havas fotózást tudnánk nemdebár csinálni, ami amúgy jól tudna kinézni a képeken, csak a procedúra lenne kicsit kellemetlen :)
süti beállítások módosítása