A fészbukkon a minap hivatkozott féleszű fazon nem bír leállni. Idézek egyet a hozzászólásaiból, mert emellett már nem lehet nyerítés nélkül elmenni :)

"... as soon as Judit becomes pistol perfect then I wish to present her to Mark Reifkind and Julio Anta. Both leaders in the field of kettlebell swinging and fitness. If I get their approval then Judit will be the standard to live by. This is my goal. She is already light years ahead of the pack. She is on her way to where no exercise guru has gone before. Over time, everyone else will want to beam up to her level. That's the way it should be..."

Na csak hogy tudjátok, elvtárskáim, hogy mihez tartsátok magatokat :)

Jó, előtte még teljesítenem kell néhány követelését technikai tökéletesség tárgyában, mert szerinte neki és nekem küldetésünk van.

Ilyen diliházba se keveredtem még, és ki kéne raknom a szűrét a pasasnak, kitiltani, törölni meg amit még lehet - de akkorákat röhögök rajta, hogy még halogatom egy kicsit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr882456842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.11.18. 18:39:30

Még jó, hogy ezt a gyöngyszement kimentettem, mert közben a fészbukkról eltűnt az összes beteg kommentje.
Ha esetleg én töröltem, az nem direkt volt :)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.11.18. 21:30:23

A legjobb pedig az volt, amikor Rif mester is hozzászólt a dologhoz, pont ehez itt ni :)

Anikó RKC 2010.11.19. 06:44:12

Jucikám,
Te egy olllllllyan nagylelkű nőszemély vagy,ogy ennek a szegénynek adtál fél észt ...legalább egyszer egy jelzős szerkezetben van egy fél esze :-) mert natúrban szerintem nullszaldós....

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.11.19. 10:42:39

@Papucs Orrán Pamutbojt: Közben Monarch kollégával megbeszéltük, és félig egyetértettünk abban (mert én arra gondoltam és egyetértettem magammal), hogy biztosan hallucinogén szerek hatása alatt követte el ezeket a viláraszóló dumákat ez a kiváló ember (nem Monarch, hanem a sztreccssport gáj).
süti beállítások módosítása