De nem ám!

Majd mindjárt kiderül, hogy miért mondom ezt, az viszont már most biztos, hogy elmaradtam annak adminisztrálásával, hogy mit is tettem a héten a Pompás Fizikum érdekében.

A héten a hajnali lengetések elmaradtak, mert az a forradalmi gondolat fogant meg bennem, hogy ha simán végigcsinálom a haladó csoporttal azt, amit rájuk mérek, az körülbelül elég is lesz a hét első felére.

A hétfői menetet a Misi RKC már elég jól dokumentálta (máskor is jöhetne edzeni, oszt nem nekem kéne bíbelődni a papírmunkával) :)

A szerdai kondíciónövelő adag az alábbinak mutatkozott:

30 kör VO2max-jellegű 15/15 másodperces snatch-intervall (azért csak "jellegű", mert szabályosan, teljes lockout-ig csináljuk).

Kis szünet

Goblet Squat - Swing létra:
10 GS + 10 kézcserés swing
9 GS + 10 kézcserés swing
8 GS + 10 kézcserés swing
rövid pihenő
7 GS + 10 kézcserés swing
6 GS + 10 kézcserés swing
5 GS + 10 kézcserés swing
rövid pihenő
4 GS + 10 kézcserés swing
3 GS + 10 kézcserés swing
2 GS + 10 kézcserés swing
1 GS + 10 kézcserés swing

Kis szünet

Swing létrák, mindig az egyperces pittyentésre elkezdve,
1. kör: 2 KK 5 bal 2 KK 5 jobb 2KK, egyszer
2. kör: 2 KK 4 bal 2 KK 4 jobb 2KK, kétszer körbe
3. kör: 2 KK 3 bal 2 KK 3 jobb 2KK, háromszor körbe
4. kör: 2 KK 2 bal 2 KK 2 jobb 2KK, négyszer körbe
(És megint elölről)

 

Csütörtökön nemtom mi ütött a Juciba... a Pompás Fizikum felé irányuló elszánt menetelés jegyében letaroltam a teljes csokoládé-készletet, amire csak rá tudtam tenni a mancsomat. Konkrétan kerek csokoládé, szögletes csokoládé, töltött csokoládé, tömör csokoládé, étcsokoládé, tejcsokoládé, mandulás csokoládé, marcipános csokoládé, orosz csokoládé, magyar csokoládé, svájci csokoládé, osztrák csokoládé, csomagolt csokoládé és meztelen csokoládé, ajándék csokoládé és vásárolt csokoládé, friss csokoládé és tavalyi csokoládé, körülbelül ebben a sorrendben - végül az egészet lefojtottam egy csecsemőfej nagyságú, "duplacsokis muffin" elnevezésű duplacsokis muffinnal, valamint 15 deka mogyorós tekerccsel. És ezek után volt képem rendesen megvacsorázni is. Nem ejtettem foglyokat :)

Ha belegondolok, hogy nem is vagyok oda a csokiért, meg az édességért sem igazán, akkor már végképp nem értem az egészet.

Szénhidrátfeltöltés tehát elvileg rendben, már csak egy maratont kéne lefutni belőle a hétvégén :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr792373578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.10.15. 20:34:12

nem tudom,mennyiben vigasztal,Juci, de...tegnap,azaz sütő tökön nyolc, azaz nyolc doboz boltban vehető kókuszospudingot ettem meg, ma további hatot.erre se én,se a család nem találunk magyarázatot, itthon kicsit furcsállkodva néztek, de baj nem volt,mert kettő maradt :-) biztos az atom. megmondta a Nagymamám.
:-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.15. 21:57:54

@Papucs Orrán Pamutbojt: Hát ez jó!
Biztos tényleg az atom!
Vagy a műhódak! Mert megkeverik a légkört :)
Ezt is valami nagymama mondta, gondolom, de nemtom kié.
süti beállítások módosítása