Juci SFG 2010.10.12. 09:42

Vendég a háznál

Tegnap este Misi RKC volt a vendégünk a haladó csoport óráján! Nagy öröm és megtiszteltetés ez nekem :)

Utána azt állította ez a drága ember, hogy én őt megmerénylettem! Hát ebből kérem egy szó se igaz, asse tudom én, mijaza merénylet, eszik-e vagy isszák vagy szívják vagy lengetik vagy micsinálnak vele :)

Bocsánat a félreértésért, Misi elvtárs, de azért ismerd be, hogy a végén a 32-es golyót nem erőszakolta a kezedbe senki, hanem önként ragadtad meg, csomó szemtanúm van erre :)

Jó, az igaz, hogy próbáltam vigyázni, nehogy véletlenül az a fonák helyzet álljon elő, hogy Misi RKC "háccc, elvtársnő, ez roppant kevés volt" felkiáltással hagyja el a helyiséget. Meg hát ezt a kis menüt még magamnak kotyvasztottam ki a jó múltkor, gondoltam, hogy előételnek elébiggyesztünk néhány törököt, desszertnek meg néhány swinget, akkor biztos mindenki jóllakik. És végig is csinálták becsülettel a megjelent kevesek (bár lehet, hogy telepatikus úton megszimatoltak valamit, mindenesetre tegnap a csoport egyharmada szökésben volt).

Másfelől pedig, jut eszembe, a haladó csoportom szellemisége és fejlődése egyébként is rémisztő. Rendszeres élményem velük kapcsolatban, hogy kifundálok nekik valami gonoszságot, le is tesztelem, elmolyolok vele vagy háromnegyedórát (ésszerű pihenőkkel meg minden), ki is készülök bele ahogy kell, aztán ezek meg 20 perc alatt végeznek vele, és néznek rám, hogy "na mivan? Ennyi? Nem csinálunk még valamit....?"

Ez az a banda, akik márciusban még kifeküdtek 15 swing után :) Jó, tudom, hogy ez a jelenség vele jár az RKC szisztémával, de akkor is, komolyan, néha kezdek félni tőlük :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr552364770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2010.10.12. 11:54:53

Miután már edzés elején úgy mutattál be, mint a gázálarcos mutánst, nem használhattam 6 kilóst. És a 32-esre azért célozgattál "finoman" :-) Így is elég nagy trauma ért, hogy a 2x16 kilót le kellett cserélnem :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.10.12. 12:40:39

@erdodim: A mutánsság kötelez!
Hát nem? DE :)
süti beállítások módosítása