Ryan mester alkotása, nekem még új volt, a címe lehetne mondjuk "Porckorongsérv-blues" avagy "A Váll-Gyilkos Visszatér".

Figyeljük meg az elején azt a teljesen ratyi swinget, meg utána a fejföléadogatós derékreccsentőt - de utána felejtsük el gyorsan :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr572277570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.09.07. 19:25:02

jesszusmariska Juci, milyen horrorfilmekre bukkansz Te? :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.09.07. 22:13:46

@Viktor H: A lyukas fenekű kettlebellt, ugye....? :)

@Papucs Orrán Pamutbojt: Hát cillagom, a youtube egy aranybánya! Bár ezt a fogást én magam is 10 pontra értékelem, most ahogy az imént megnéztem megint ezt a swing-szerű izét. Tényleg horror :)

Champdor 2010.09.11. 21:05:58

Bár nem tudtam végignézni, de a swing-izén kívül nem volt benne más, ami megerőltetőnek tűnt. Nem váll-gyilkos az, ez max 2 kg volt! Pedig ha hatékony volna, a kislány kinézete alapján én lennék Gerard Butler a 300-ból :P
süti beállítások módosítása