Juci SFG 2010.06.11. 10:52

Sóhaj

Hétvégén edzőtábor.

Mindent összevetve nem biztos, hogy élve előkerülök onnan. Adatok merültek fel azzal kapcsolatban, hogy ezek a csibészek bizony Ármányos Elpusztításomra törnek - értem ezalatt azt, hogy Bazsika, Misi és Lacee is fog edzést tartani :) -, vagy ha mégsem törnek direktben az életemre ezek az aranyos elvtársak, akkor pedig Természetes Szelekció révén pörgetem ki magamat az evolúció további menetéből.

Edzés helyett csak köhögök mostanában, pedig még csúcsformámban is Dagi vagyok és Gyenge. Hát még csúcsformán kívül :)

Úgyhogy ma már nincs más hátra, mint annyi csokit felfalni, amennyit csak bírok, ezt követően hullaszínűre festeni a körmöket; aztán leszamilesz.

Majd jövök és mesélek.

Vagy nem :)

 

6 komment

Címkék: sissy

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr542073700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orbison 2010.06.11. 12:47:05

Szorítunk érted! :)

Tuti marhajó buli lesz!

Üdv:

Z.

Anikó RKC 2010.06.11. 13:29:20

Juci, bajtársnő.
ne félj,amíg engem láccc.
nálam álmosabb ember ezen a héten nincs a föld kerekén.
ellenben szereztem ma valami turbó elixírt,hozom.
meg a kisebbik rézlavórt is!!!!!! :-D

ja és én azon gondolkoztam, hogy simán be tudnék állni tabata intervallum, Vo2Max stb. krumplipucolónak :-D

Viktor H 2010.06.11. 22:28:01

Tóvárisné!

Képeket és videókat kéretik késziteni :-))

Jó szórakozást ! Ha nem lennék gyenge mint a szar mostanában ,mennék Én is !

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.11. 22:43:32

@Viktor H: Nem is értem, ménem jössz. Én is gyenge vagyok, de attól még ....)
Fotózni-videózni szerintem nem fogok, de remélem azért lesz, aki igen.
süti beállítások módosítása