Juci SFG 2010.05.20. 16:55

Buli volt :)

A tegnapi edzésen.

Nemcsak azért, mert az alábbiakban leírt gyakorlást toltuk lelkesen (amelyhez az ihletet a következő helyekről lopkodtam össze: Ricsi, Robzon és Sara Cheatham), hanem azért is, mert kiváló fotós kollégánk, Róde Gábor megtisztelt bennünket jelenlétével, fotómasinájával és nagysebességű videókamerájával. Az egész csoport snatch-tudománya kameravégre lett kapva, és amit ebből nem tanulunk meg, azt már nem is lesz érdemes megtanulni :)

Ha valaki meg akarja nézni, hogy szneccsöl meg swingel a sötétben lappangó Juci, az itt megteheti. Az ilyen kamerának sajnos kevés a "csak úgy" rendelkezésre álló fény, külön+trükkös bevilágítást igényelne, és ehhez, ha jól értem, még nincs meg a felszerelés. Vagy talán nagy napsütés is működne, de az a teremben tegnap este nem volt :)

A fotók még jönnek, lesz majd belőlük slideshow, de addig is itt egy csoportkép, ezúttal "utána". 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gyakorlás:

Dbl. Clean - Dbl Press- Hold Lockout 20Sec, 3 kör

1 percig: Egykezes Swing – snatch – drop – clean – squat – thruster – drop – snatch – swing kézcsere, 30 sec szünet, 6 kör

2x10 swing két különböző nagyságú kettlebellel
2x10-/10-side-step swings
2x10-alternating hands swing
2x10/10-one-hand swings
2x10-heavy swings
2x10 normál kétkezes swings
2x10-heavy swings

30 Swing
9 L Swing – 9 RSwing- 2 kétkezes Swing,
8 L Swing – 8 RSwing- 4 kétkezes Swing
7 L Swing – 7 RSwing- 6 kétkezes Swing
6 L Swing – 6 RSwing- 8 kétkezes Swing
5 L Swing – 5 RSwing-10 kétkezes Swing
4 L Swing – 4 RSwing-12 kétkezes Swing
3 L Swing – 3 RSwing-14 kétkezes Swing
2 L Swing – 2 RSwing-16 kétkezes Swing
1 L Swing – 1 RSwing-18 kétkezes Swing
30 Swing.

1-től 5-ig megállás nélkül:
double clean
double front squat
 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr512018440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pafe · http://pafe.wordpress.com 2010.05.20. 20:40:00

Ez állat jó lett!!! Ilyet én is akarok!! :)

Viktor H 2010.05.20. 21:29:42

Istenem de rondák azok az Elite súlyok :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.20. 22:17:39

@Viktor H: Tényleg rondák?
Nekem jobban bejönnek, mint a DD, hiába néz ki jobban az utóbbi.
Az a hosszabb és vékonyabb fül mégiscsak jó ötlet volt anno. Kár, hogy már nem lehet kapni :(

@pafe: Milyet akarsz te is? :)

Monarch (törölt) 2010.05.20. 22:34:30

@Juci RKC: A hosszabb vekonyabb fulek konnyebben kezelhetok, most kicsit gondban is vagyok, hogy 20-rol 24-re kell majd valtanom, mert a 24-es DD, es valahogy nehezebb pl. clean-ben tartani. Meg ugy altalaban minden kenyelmetlenebb vele.

Viszont ferfiasabb, jobban nez ki, es ahogy neztem, errol nehezebben fog lejonni a festek, ami a masik eseteben notorius. (Alig vegzek ketsulyos gyakorlatot, es megis mar elkezdett pattogzani...)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.20. 22:45:34

@Monarch: Valóban pattog a festék róla, de én arra jöttem rá újabban, hogy ez nem érdekes. Legfeljebb lecsiszolja az ember az egészet a francba oszt kész. Nem sokat számít, hogy rajta van festék vagy nincs :)
A DD-nek hiába véd a festése még atomtámadás ellen is, ha közben szétbarmolja az ember csuklóját. Egyszerűen nem lehet kényelmesen tartani. Nekem legalábbis nem megy.

Viktor H 2010.05.21. 06:14:47

@Juci RKC:

Há nem szépek nah :-)) Nekem is volt és amig nem vettem egy vörös classicot ( ami persze a legszarabb sorozat) fel sem tünt a dolog :-)
Amugy nincs két egyforma alkar :-) Én utáltam az Eliteot ,mert kb az alkarom közepére érkezett és olyan tul kényelmes volt .
A DD 24esével snatchelni egy álom, de télleg.

Anikó RKC 2010.05.21. 06:52:21

először is HÚDEJÓ!!!!!!!!! alig várom a szlájdsót!! Rode Gábor nm szokott teljesen véletlenül Zalaegerszegen járni?
:-)

én is tökre elitpárti vagyok, kényelmes,és nem utolsó sorban ugye, nekem sincs lapát kezem,és átéri legalább a foganytút. Elvileg vannak DD bellek is már NŐI variációban, csak mi még nem kerültük talán bele a market target csoportba. de én akkor sem szeretem azokat a belleket,és ez ugyanaz a kérdés, hogy miért ajándékoztam el az űrkutatásos Zepter edényeimet és miért jó nekem a pöttyös zománcos. nem egyezik a lelkületünk és slussz.

Monarch (törölt) 2010.05.21. 09:57:09

@Juci RKC: Majd ha többet használom, többet tudok mondani róla. Tényleg kicsit kényelmetlenebb nekem is.

ImikeTraining 2010.05.21. 15:40:44

@Papucs Orrán Pamutbojt: Gyerekkorom óta Zepterből eszek, össze se lehet hasonlítani a pirospöttyös zománcossal :D

@Juci RKC: Csókolom lehet kapni elitet, shop.builder.hu
www.360gears.com/

Sőt még az eleiko is gyárt kettlebelleket, bár kb egymillió forint per darab.

Megint én vagyok a negatív, de ez is csak egy üzleti fogás volt, mármint hogy lekellett cserélni a kettlebell állományt. Igazi haszna nincs.

Viktor H 2010.05.21. 18:12:28

@ImikeTraining:

Fogalmazzunk úgy inkább,hogy pártérdek :D
És szerintem jó választás ,mert autentikusabb a kialakitás és hát azért mégis csak DragonDoor és nem kopik a festése sem :-))
Igaz ,hogy csúszik ,mint az állat főleg 32kg-s swingeknél már eléggé kell markolni mikor amúgy is fárad az ember ,de pont ez a poén .
Minden igényt nem lehet kielégiteni

n80qd 2010.05.21. 21:50:03

@Papucs Orrán Pamutbojt: Hmm.. Jó régen nem jártam Zalaegerszeg felé. Szóval lehet időszerű lenne menni arrafelé :D Aztán vinném a fotómasinámat is :D

Anikó RKC 2010.05.21. 21:56:25

Eleiko kettlebell? öööööö...link van?

Gábor, (bocs, hogy nem írom ki az MZ/x-es nevedet, de eccerü lány vagyok én :-)

EZ a zalaegerszegre idejövés ez NAGYON jól hangzik ám,ha nem csak vicceltél :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.21. 22:11:36

@Papucs Orrán Pamutbojt: Ceglédre is jön a Gábor, ha igaz :)

@Viktor H: Ez is gusztus dolga, mármint a pártérdeken kívül, én csak annyit mondhatok, hogy részemről Elite RuleZ. Főleg a fekete meg a piros - a kalapácslakkos éppenséggel nem annyira. Csúszni az is csúszik éppen :)
süti beállítások módosítása