Juci SFG 2010.02.26. 12:42

Az Előnyös Oldal

Nézzük ezt.

Mi a szép abban, ha az embernek böszme nagy sín és kötés van a jobb kezén? Látszólag nem sok. De aki keres, az talál :)

  • Edzeni például lehet. Kipróbáltam.
    Pistol, face-the-wall-squats, plank, felülés simán. Balkezes swing és akár kétkezes swing is megy. Jó, csak óvatosan, éppencsakhogy érezni akartam, hogy élek :) És végre nem lógtam el a strechinget, Brettzel, ezmegaz, mind megvolt.
    Ha jó idő lesz a hétvégén, majd kiosonok a kertbe a 12 kilósommal (azért a kertbe, mert hátha kirepül a golyó a kezemből, ilyen bénakacsa-széria közepette erre is érdemes gondolni), és kipróbálom a "Csak Balkezes Snatch" című edzést, amivel már szemezek egy ideje, csak hát izé. Ja meg talán futni is elmerészkedhetek lassan :)
  • Néhány embernek kellemes pillanatokat szerez az én hendikeppem :)
    Például a drága kis férjem tökre bírja, hogy most ő kenegethet engem testápolóval.
    A főnököm szerintem régen röhögött ilyen jót és őszintét, mint amikor elmeséltem a sztorit. Mondjuk azt is megkérdezte, hogy mikor nő már be a fejemlágya, ezt nemtom vajon hogy értette :)
    Esetleges kárörvendő elleneimről nem is beszélve, nekik biztosan komoly örömöt okoztam azzal, hogy sérülten látnak, de hát ők is Isten teremtményei, hadd örüljenek.
  • További előny: Kitalálhatunk egészen elképesztő történeteket a "hát veled meg mi történt" típusú kérdésekre válaszul. Erre szükség van, mert ez a sztori az ajtókerettel elég béna, ezt lássuk be. Úgyhogy mesélek én kérem kocsmai verekedésekről, szökött tarantellákról és kígyókról és machetékről (OK, eddig senki se hitte el ezeket, de hátha egyszer).
  • Horasz elvtárs amondó volt, hogy amilyen béna vagyok, örüljek, hogy nem az egész testem van begipszelve - ebben határozottan van igazság! Tehát örülök :)
  • Az urak segítőkészek és lovagiasak: ajtókat nyitnak ki, ülőhelyeket adnak át nekem.... és senki se várja el, hogy mosogassak.
  • Egy rossz hír a végére: sajnos annyira balfácán vagyok mostanában, hogy azt is begipszelik, akivel beszélgetek. Úgyhogy elnézést hölgyeim és uraim, mindenesetre a körülményekhez képest kellemes hétvégét kívánok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr551792056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.02.26. 17:00:13

Nem szeretnék izléstelen lenni ,de az leszek ... és a "papirmunkával" mivan? :-D

Viktor H 2010.02.26. 17:03:50

.. jut eszembe akkor holnap nem is jössz zöheltre?

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.26. 18:21:01

@Viktor H: Örülök, hogy a papírmunka is érdekli az elvtársat :)
Rövid válaszom: bal kéz.
Fogmosásra, ajtónyitáscsukásra, pinkódpüttyögetésre, sms-írásra, kanálemelgetésre is ugyanez.

Holnap pedig jövök, miért ne jönnék? Jönni tudok :)

Viktor H 2010.02.26. 18:34:11

@Juci RKC: Kitudja addig mid húzódik meg és törik el :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.26. 18:39:10

@Viktor H: Nemár, baszki :D
Nem is értem ezt az egész kripli-ügyet, én nem vagyok ilyen...

Viktor H 2010.02.26. 18:46:41

@Juci RKC:
Az éjjeli őr is nappal hal meg :-) Ha történik veled valami akkor ne az istent szidd hanem engem :-)

pafe · http://pafe.wordpress.com 2010.02.26. 20:08:39

Juci az rendben van, hogy "jönni tudsz" na de menni is? :)

ImikeTraining 2010.02.26. 22:30:15

Ez a papír ügy nagyon jó kérdés... ma szolidaritásból kipróbálom én is ballal.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.26. 22:36:30

Látom az elvtársak megragadták a dolog lényegét :)

Viktor H 2010.02.26. 22:45:04

@ImikeTraining: Úgy hogy közben megszokott módon balra dőlsz ?:D:D:D

ImikeTraining 2010.02.26. 22:46:16

@Viktor H: ezt még nem teljesen gondoltam át... de már be is vágtam a zabkorpát. Semmiképp nem akarom kihagyni :DDD

Viktor H 2010.02.26. 23:01:00

@ImikeTraining:
:D:D:D:D " rum a tejbe az meghajt haver , hö " :D

ImikeTraining 2010.02.27. 20:31:56

@Juci RKC: Őszinte leszek, nem hittem volna, hogy ez ilyen rohadt nehéz. Mármint jól van, hogy a jobb kezem ügyesebb, de azért ez egy tök alap gyakorlat, és meglepően kényelmetlen. Remélem sosem törik el mind a két kezem egyszerre.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.27. 22:15:04

@ImikeTraining: Hácc bezony. Ha ilyen kihívásokra vágysz, javaslom, hogy próbáld ki a fogmosást is bal kézzel, az még sokkal szarabb.

ImikeTraining 2010.02.27. 22:33:22

@Juci RKC: Az nekem nem probléma, én azok a hülyék közé tartozok, akik nem a kezüket, hanem a fejüket mozgatják közben :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.27. 22:59:34

@ImikeTraining: Ismételten gratulálok :)
Hanem támadt egy frappáns ötletem: Lehet hogy a papírmunka se lenne gond, ha ugyanezzel a "nemakezemetmozgatom" szisztémával dolgozna az ember :)
Na ezt alkalomadtán kipróbálom.
süti beállítások módosítása