Egyes kedves elvtársak nagy örömmel marcangolnak szét egész pakli kártyákat, pókerkártya, magyarkártya, hol ez, ahol az. Biztos, hogy nagyon nagy erőt, gyakorlást és koncentrációt igénylő feladat, akárkinek nem is sikerül, pláne nem rövidke másodpercek alatt.

Én meg a kártyákat sajnálom :(

Nem bírok a gondolattól szabadulni, hogy inkább zsugázni kéne csóri kártyákkal- legalább egyszer tehessenek eleget eredeti küldetésüknek, mielőtt a halál jéghideg markolását érzik torkukon.

Abban az esetben, ha végre beteljesednek világuralomra törő terveim (vagyis a világuralmat fürgén és leleményesen elhappolom a manifeszt módon erre aspiráló Lacee-féle ceglédi bűnbanda elől), új rezsimet fogok ám bevezetni kártyatépes ügyben, az alábbiak szerint: A kártyatépést onnantól kezdve csakis csoportosan lehetne megkísérelni, és az érdeklődők számára a beugró aktus egy pókerparti lenne. No aki azt megnyeri, az utána nyereményképpen megkísérelheti a kártyapaklit széttépni.

Az összes többi nemnyertes résztvevő szneccsöl. A második helyezett 500 snatchet nyer, a harmadik helyezett 800 snatchet, az összes többi ezret.

Jó kis terv, elvtársak, mi?

Kiegészítő megjegyzés: ha én nyernék, a pakli túlélné a kalandot :)

Na menjetek, gyakoroljátok a pókert :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr111759559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.02.15. 11:42:14

Kártyát rongálni márpedig jó :)
Bár érdekes, hogy Nej is mindig meg akarja őket menteni...
A kártyatépéssel igazából az az egy gond van, hogy drága tud lenni.

ImikeTraining 2010.02.15. 12:21:17

Nekem sem lenne szívem széttépni egy kártya paklit, főleg, mert nem is bírnám. De én valahogy rohadtul sajnálom őket.

Mellesleg semmi esélyed ellenünk Kedves Juci Néni, de próbálkozni lehet :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.15. 12:51:45

@ImikeTraining: Jólvan, ezt majd még meglátjuk, akár fel is oszthatjuk a világot befolyási övezetekre (érzem én, hogy az Erő veletek van, úgyhogy a körültekintő szövetségesválasztásra próbálok itten ügyelni) :)

Kivételesen és mostazegyszer átsiklok azon, hogy öreganyádnak szólítottál - ami pedig normálisan statáriumot szokott maga után vonni, csaxólok :)

ImikeTraining 2010.02.15. 17:29:17

@Juci RKC: Azért bátorkodtam Néninek hívni, mert sajnos én még nagyon fiatal vagyok, és csak szerettem volna megadni a tiszteletet :D

Amúgy, ha szeretnéd, esetleg feloszthatjuk régiókra. Tiéd lenne a Duna-Tisza közének a közepének az északi részének az egyharmada, miénk meg az összes többi. Szerintem ez teljesen igazságos.

Viktor H 2010.02.15. 18:26:02

Tóvárisné:

Mi értelme egy olyan kártya partinak ahol mindenki ráb***szik ? :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.15. 20:29:48

@ImikeTraining: Asszem a tárgyalásokat részemről felfüggesztem :)
Egyébként: én talán nem vagyok Nagyon Fiatal? No erre válaszolj, ha mersz! :)

@Viktor H: Hogyhogy mindenki ráb*szik? A nyertes széttépheti a paklit, és röhöghet a markába, amíg a többiek szneccsőnek. Ez teljesen fair, nem? :)
A vesztes meg vesztes: úgy járt. Nem látom a problémát!

Viktor H 2010.02.15. 20:45:36

@Juci RKC:

Nincs itt probléma ,de a kártya gyötrést akarod elkerülni ,de végülis meglehet próbálni? És ha sikerül? Akkor ez egy rituális kártya áldozat lesz :D

Amúgy meg ha jól emlékszem efg elvtársnak ajánlottam ,hogy próbálják meg hosszában tépni a kártyát :D
Főnöktől meg megkérdeztem ,hogy próbált -e már kiegyenesiteni egy grippert , kiváncsi vagyok a válaszokra :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.15. 22:20:41

@Viktor H: Várjál, elmagyarázom mégeccer, de mostmár figyejjé :)

Azt akarnám elérni, hogy legalább egyszer tessék annak rendje-módja szerint jáccani azzal a szegény kártyával. Na, vágod?

És mikor kártyapaklivérszagra gyűlik az éji vad mondjuk öten, akkor abból csak egy, a győztes fog tépni, vagyis négy királlyal beljebb vagyunk. Ráadásul szívás a vége a pókerveszteségnek, tehát talán többeket sikerülne elriasztani (ezzel is megmentünk néhány bubit), vagy legalább gyakorolnák a pókert előtte, hogy nagyobb eséllyel kerüljék el az ezerszneccset (vagyis kártyáznak a kártyával). No, érted már, ecsém?

Viktor H 2010.02.16. 06:06:03

@Juci RKC: Értettem ezt eddig is ,de imádok kötekedni :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.16. 12:46:54

@ImikeTraining: Meggondoltam magam: levettelek a listáról :)

ImikeTraining 2010.02.16. 13:15:09

@Juci RKC: Jaj, micsoda megkönnyebülés. Néztem a kultúra linkeket, azt hiszem egy tökéletes gyöngyszem oda: marquisdesade.blog.hu/
süti beállítások módosítása