Régebben én is nyafogtam néha a tenyeremben keletkezett golyóütötte sebek miatt. Aztán az imént megláttam EZT!

Gyenge idegzetű vagy kiskorú olvasók ne klikkeljenek rá :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr861690020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.01.21. 20:14:42

Ehhezszerintemritkabalfasznakkelllenni:D

Anikó RKC 2010.01.21. 21:54:33

hát, hasonlót gondolunk Viktor.

a snatch-tesztet meg lehet ismételni,és be lehet vállalni,hogy ott és akkor nem sikerült,senki nem köpi le,sőt inkább támogatni szokás.

az jutott eszembe,hogy vajon egy ilyen tenyérrel végigdarált RKC képzés mennyi startle-reflexet indukál?

ja meg eléggé fertőzésveszélyes is,ahogyan kinéz(ett)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.22. 12:53:23

Kénytelen vagyok egyetérteni az előttem szóló elvtársakkal :)
süti beállítások módosítása