Natasa sajnos megsebesült: addig cibáltam a fülét szegénynek fel-le, amíg lejött róla a piros bőr egy jókora darabon, és most kifigyel a Nyers Vas Hús.

Jobb ötlet híján tüneti kezelést alkalmaztam. A sérült testrészt a szokásos (bár általában emberi mellső végtagon alkalmazott) fehér tapasszal körbetekertem. Nagyon kíváncsi vagyok, meddig tart ki rajta, mert az első tapasztalatok meglepően kedvezőek: snatch közben egyszerűen nem tud csúszni.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Natasa ilymódon rejtőzködő üzemmódban is kiválóan funkcionál, mert elbújik a radiátor előtt és nem találod meg!

(A lenti képen a szemfülesebb olvasók mindazonáltal a Natasa mellett sumákoló Borisz fülén is megfigyelhetik a hámhiány kezdeti jeleit, ha akarják. Majd ő is meg lesz tapaszolva. Kíváncsi lennék, ilyen golyóval lehet-e érvényes snatch-tesztet végrehajtani.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr701672388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.01.14. 21:18:38

Szegény golyóbis, ugyanúgy járt ő is mint nálam már majd mindegyik. Sajna a festék biza lejön, ha az ember használja. Az egyik dolog, ami tetszik a dragondooros bellekben, hogy ott - elvileg - nem.
A megoldás mindenesetre érdekes/ötletes, de nem fog pont a csúszáshiány miatt bőrhiány is keletkezni a tenyereden szneccsnél?

Viktor H 2010.01.14. 21:24:55

nye nye nyenye nyeeee ma vettem egy pár 16os DD KB-t és baromi jók , jobb ,mint a Classic Red és az Elitenál is jobb a fogása bár a festés elég érdesre sikeredett .

Viktor H 2010.01.14. 21:25:30

.. ja és ahogy mértem 16.5 kg mind a kettő :-)

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2010.01.15. 00:33:44

Sziasztok!

Nem tudom, hogy mit csináltok a golyókkal. Talán nem kellene dobálni és akkor a festék is rajta marad. Nekem mind a 16-os mind a 24-es elite szinte sértetlen festékű. Lehet, hogy használnom kéne őket :-)
Egyébként Juci RKC szerintem jobban járna a kezed, ha szépen lecsiszolnád a fület simára, mert a ragasztó leszedheti egy idő után a bőrt.
Üdv
Tamás

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.01.15. 08:59:08

@sztheomo: Tamás, amíg egy van a kézben, nem sérül (kivéve, ha vki nem normális kötelet akar vele kikötni, ami nem jön össze, és elrepül, hehe), a gond akkor van, amikor duplasúlyos mókák kezdődnek, és néha összekoccan kicsit.
Csiszolásilag egyetértek, én most autójavítós késtapasszal fogom szintbehozni a dolgokat. Legalábbis megpróbálom.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.15. 10:42:54

@efg_zeg: és @sztheomo: Drága elvtársak, ami a tenyeremet illeti, az tökjól van;felveszem a kis kezemre az Ultimate Snatch Handwear nevű (elnevezés by Juci) gyárilag ujjtalanított strech pamut gyerekkesztyűt, és máris csúszik a golyó füle a tenyeremben, pont amennyire kell.
Cserébe azonban az ujjaknál tapad, amennyire kell, szóval jelenleg teljes a boldogság :)
Juci nem olyan ám, aki mukk nélkül tűr, netán észre se veszi, hogy valami leszedte a tenyeréről a bőrt; úgyhogy ha ilyen bőrmizériát tapasztalnék, akkor reagálnék én arra, de fürgén.
Ettől még megtörténhet a jövőben, hogy lecsiszolom / lefényeztetem, majd meglátom.

A DD bellekre nagyon kíváncsi vagyok, ha egyszer muszáj lesz bemennem a TS-be, rögtön megfogdosom őket. Csak mostanáig nem volt muszáj :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.15. 10:45:35

@efg_zeg: A kalapácslakkosnak az se kell, hogy duplasúlyos móka legyen folyamatban; nekem egyik-másik már attól elkezdett hámlani, hogy picit (tényleg picit) nekikoccant a szomszédjának, mikor a helyére tettem. Mintha hólyag lett volna a festékben, ami csak arra vár, hogy levetődhessen valamilyen ürüggyel.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.01.15. 12:24:39

@Juci RKC: Hólyagilag helyeslően bólogatok, mondjuk az a rész nem zavar, ha a golyóról pattanik a felhám, nade mostanában a nyele követte el ezeket, 24-es és 32-es vonatkozásban, utóbbinál duplán. Ez már nem vicces, bár legalább nem a fül belseje volt, mert az kiváló bőrepillátor lenne már swingnél is.
A DD bell meg fincsi, 16ost taperoltam, az nem csiszol, hanem reszel (rücskös mivoltában), most irigyelhetném Viktor elvtárst, de nem teszem, csakazért sem. :)

pafe · http://pafe.wordpress.com 2010.01.15. 14:15:04

Én nem dobtam még le egyszer sem, mégis belül lejött az összes festék!
süti beállítások módosítása