Most éppen a burpee.

A tegnapi napon kiváló elvtársunk, efg_zeg kolléga fertőződött meg a hülyeséggel. A különös vírus az interneten keresztül terjed, a töketlen fecske repülési sebességével. Az még egyelőre nem tisztázott, hogy afrikai vagy európai eredetű töketlen fecskéről van-e szó.

Az országos tisztifőrvos ugyanakkor megerősítette, hogy járványról egyelőre nem beszélhetünk, de ha bárki olyan tüneteket észlelne magán, hogy leguggol, fekvőtámaszba ugrik, fekvőtámaszt nyom, visszaugrik guggolásba, aztán karjait magastartásba lódítva felszökken a levegőbe és kezdi az egész procedúrát elölről, akkor egyrészt konzultáljon kezelőorvosával, másrészt meg csináljon meg legalább ötvenet és mérje közben az időt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr811539054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.20. 14:53:05

Rám ebben még csak ne is számítsatok, azt sem tudom, hogy mi az a burpi, de nem is akarom tudni, még sosem csináltam és nem is fogok, különben is be vagyok oltva ellene, meg különben is erős az immunrencerem, 1,2,3,4.....50

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2009.11.20. 17:44:59

Nabazmeg, most csinálhatom meg ezt is :-)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.11.20. 18:01:51

Azért ha valaki kitalálja a fejenállva beast nyomkodást, abból kimaradok.

Nincs ugyanis akkora súlyom :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.20. 19:34:15

@sztheomo: Én is így voltam ezzel, ahogy te; aztán rossz társaságba keveredtem :)
@erdodim: Láccólag ezennel te is rossz társaságba keveredtél :)
@efg_zeg: óvatosan az ötleteléssel, elvtársam! Nem kell tippeket adni, mert... nem kell, na. Érted :)

Én meg megint bajban vagyok, ahogy szoktam: hát nem fogadtam ezer szneccsbe a Robzonnal, hogy hamarabb megcsinálom 4:00 alatt, mint ahogy ő 2:30 alatt? De.
Illetve nem, de ő úgy értette :)
My middle name is "I got a problem with betting"

Anikó RKC 2009.11.20. 21:34:34

a Bringás Srácokkal megismertettem a Hídban Fekvőtámaszt...időre is lehet....régi kedvencem :-) kuckuc

Anikó RKC 2009.11.21. 08:34:02

ja, de csak azért, mert fordítva képtelen vagyok fekvőtámaszt végrehajtani :-) úgyhogy erre a viluszra immunis vagyok :-(

Robzon 2009.11.23. 11:47:31

@tiekuanyin: "képtelen vagyok fekvőtámaszt végrehajtani"

This not acceptable, comerade. :)
Ezen nagyon dolgoznek a helyedben. Kezdenem "inclined push up"-al asztalon, aztän szeken, aztän könyveken, aztän kettlebellen, aztän talajon. 1-5 leträkat. Tudod, RKC nem tud fekvötämaszozni, a nyäpic fitnessztrainerek meg a hätterben röhögnek...

Robzon 2009.11.23. 11:48:37

Bär asztalon a nyugdijjasokkal szoktam kezdetni, szerintem neked biztos valami alacsonyabb dolgon is menne.

Anikó RKC 2009.11.23. 21:06:00

Robzon,
nagyon aranyos vagy...FOGOK fekvőzni,ha aszongya kis pondró testem,hogy mehet :-)

törzserőt szeretjük, fekvő klasszikus formában buá. oka részletes.

de, dógzunk. :-)

Robzon 2009.11.24. 09:44:22

@tiekuanyin: oke,oke. Hajrä, hajrä.

Virus tema: hehe, a nemet sulyemelök is elkaptäk! Ahova järok, mär többen is spontän burpee-tesztet csinältak. Az egyik nagydarab edzö 5 percet, egy mäsik edzö ficko 4-et. Ami a közös bennük meg bennetek, hogy mind engem anyäznak azota is. :) Pedig Ritchy-t kellene...
Reszemröl mär keszitem a következö merenyletet az emberiseg ellen: annyit mondok PFT 220. :)

Robzon 2009.11.24. 09:56:03

Boris, a 2:40-re meg gyürüdzködök egy picit. Jo lenne ha kicsit hergelnel vagy valami. :))
Az a szar benne, hogy ha elkezdem akkor megcsinälom, ha meg megcsinälom, akkor nem fogok örülni közbe. A te 1000 snatched is csak utolag fog vigasztalni. Igy meg eleg nehez nekikezdeni, van tipped?
Ez egy ilyen szomoru müfaj. De legaläbb hamar meg van.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.24. 10:53:55

@Robzon: Én sajnos azt szeretném, hogy te szneccsöljél ezret és ne én, úgyhogy azt a hergelést lesheted :)
Take it easy. Ráérsz meg minden.
Remélem ez így elég sportszerű! :)

Robzon 2009.11.24. 11:19:55

@Juci RKC: okay, ertem, igazad van. Minek az a rohanäs. Most hetvegen _biztos_ nem ugrok neki. :) Talän majd jövöre, vagy inkäbb 2012-ben, mert az ugyis szököev, egy nappal hosszabb es jobban räerünk majd.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.24. 13:15:58

@Robzon: Félek a megmotiválás túl jól sikerült :)
Na akkor nekem sincs más hátra, mint előre.
Szegény, mit sem sejtő édesanyádtól már most elnézést kérek :)

Robzon 2009.11.25. 07:25:17

Nem szivesen mondom ezt, Boris, de 2:11 www.youtube.com/watch?v=86TfhvgglF0
Ha meg van a negy perc vasärnapig eltekintek az 1000-töl.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.25. 12:37:07

@Robzon: AZISTENIT :)
Ez nagyon szép volt, elvtársam! Gratula!
Tulajdonképpen le vagyok nyűgözve, de ezt nem vagyok hajlandó beismerni.
A nagyvonalú ajánlatot köszönöm, még meglátom, mire megyek vele :)

Robzon 2009.11.25. 14:28:27

Köszönöm kedves Boris az elismerö szavakat! Bär nem vagyok melto. Lehetne ezen meg dolgozni. A vegen mär kezdtem kicsit belassulni, es nagyon sok burpee nem volt igazän szep. Räadäsul a legnagyobb baj az, hogy nekem egyältalän nem a burpeeken meg a kardiovaszkuläris teljesitökepessegemen kell dolgozni, az ugy nagyjäbol most elmegy. Az erömmel nem vagyok megelegedve: a duppla 40-esekkel sehol se vagyok, a monster chalange-röl meg nem is beszelve, amit augusztusra szeretnek Pävelnel hitelesitetni. Szoval most mär asszem a tärgya terek, es kezdek erölködni. :)
süti beállítások módosítása