December 24, szombat délelőtt. Juci lenget, amíg megsül a mákos guba.

Long cycle clean & jerk létrák @16 kg. 1-2-3, 1-2-3-4, 5-4-3-2-1, 1-2-3-4, 1-2-3.

Ez gyors halál; pikkpakk és vége(m).

 

December 27, kedd. Juci tudja, hogy a Párt szerint nem lehet a bejglit leszneccsőni, de azért megpróbálja.

Vo2max jellegű snatch @16 kg. 15/15, körönként 7 snatch, 42 kör (21 perc, 294 snatch)

Hát ennyi elég is volt, olyan béna voltam mint már régen nem. Pedig a szénhidrátfeltöltésre nem lehetett panasz.

 

December 28, szerda. A csoporttal; hagyományos karácsonylevezető lóbálás kockával

Azt játszottuk, amit tavaly ilyenkor is (mert ez már tavaly hagyományteremtő esemény volt, mostantól pedig hagyomány a javából): dobókockával dobták ki a srácok a következő gyakorlatkombináció elemeit, az ismétlések és a sorozatok számát. Én csak a menüt állítottam össze ehhez, illetve helyenként önkényesen értelmeztem a számokat :)

Úgyhogy volt olyan hogy 4 fekvőtámasz + 4-4 snatch, 4 kör

4 fekvőtámasz + 4 lábleengedés fekvésből, 6 kör

3 egylábas-egykezes deadlift + 3 egykezes swing és kézcsere, másik oldalra is, elölről, 3-szor

3-3 staggered stance row + 3-3 get-up-sit up, 7 kör

6 egylábas-kétkezes deadlift + 6-6 snatch, 6 kör

6-6 kitörés hátra + 5-5 get-up-sit-up, 6 kör

 

A héten talán még meglengetem a golyókat egyszer, de aztán csak gyúrunk az újévre, és azt gyakorolom, amiben amúgy is jó vagyok: döglés, kaja, pia, oszt jónapot.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr793500484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása