Juci SFG 2011.12.22. 19:42

Kétezer és négy

No tegnap swingeltünk egy keveset. Jingle Bells vagy Kettle Bells, mindegy, hadd szóljon.

Konkrétan mind a két csoport lenyomott ezer swinget. A most végzős kezdőcsoport negyvenesével, a haladók százasával.

Kezdők úgy, hogy egy perc swing, fél perc szuszi, az egy perc alatt 40 swing. Még részletesebben: 10 váltottkezes, 5-5 egykezes, 1 swing + 1 váltás 5x és 10 kétkezes swing, körönként változtatva a sorrendet. Mindezt 25-ször. Időigény: 37,5 perc.

Haladók úgy, hogy 2,5 perc swing, 1 perc szuszi; 2,5 perc alatt 100 swing, a százasból az első huszas meg az utolsó huszas mindig kétkezes swing volt, közte felváltva 20 egykezes, 5-5-5-5 egykezes, 1 swing + 1 váltás 10x, természetesen körönként váltakozó sorrendben. Mindezt tízszer. Időigény 35 perc.

Nomármost az hagyján, hogy én is nyomtam velük, vagyis 2000 swinget pattintottam tegnap - de a kezdőcsoportból Attila, a Terminátor az első óra után benevezett mégegy körre, és szintén pattintott 2000 swinget, csak mert éppen ráért. Kicsit kezdek félni :)

És miért négy? Mert a karácsonyi relax hangulat végett kivételesen nem hörgős metál szólt, hanem Vivaldi bácsitól a Négy Évszak; oszt azé. Meg mert nem találtam olyat, hogy 11 évszak :)

De ez még semmi - Józsink hozott egy doboz Marlenka nevű édességet, ami példátlanul finom, és amit persze kivégeztünk, ahogy kell. És én még sose kóstoltam ilyet ezelőtt! Hát milyen bolygón éltem én mostanáig?!

A másik csoportbeli Beácskánk pedig mézeskalácsokat sütött saját kezűleg, ilyen gyönyörűségeseket ni:

A képen természetesen nem szerepel mindegyik mézeskalács-bell, mert néhány közülük villámgyorsan a szénhidrát-visszatöltés tárgya lett ugyebár. És nagyon finomak is, nemcsak szépek. Ennek ellenére a Juci RKC feliratút biztosan elteszem emlékbe.

A csontváz szimbolikájának felfejtésére a tippeket a szerkesztőségbe várom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr723489169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.12.22. 23:39:21

ez a csontváz valami zseniális :-) Nincs mandibuláris ízülete,ellenben csontos a töröknyeregtől kifelé az orcza. A humerus-radius-ulna egyben, mint a femur- tibia-fibula is.A csípőízület egytengelyű,ha nagyon pozitívan nézem,babának végülis boka meg csukló minek, viszont a clavicula a majdnem állbalógó strenum ellenére majdnem konkrét :-)
ettől függetlenül NAGYON cuki és ennivaló,és egy mézeskalács-csontváztól elvárható maximumot képviseli :-)
és persze nincsenek ízületi problémái :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.12.23. 12:38:19

@Manyika RKC: Szerintem is zseniális, főleg mert én már attól is boldog lennék, ha csak ha feleilyen jól tudnék rajzolni cukorsziruppal :)
Csontvázat mondjuk még sose próbáltam, mert nem jutott eszembe (MIÉRT NEM?!), de legalább az egyszerűbb fenyőfák meg csillagocskák simán fognak menni hamarosan, már csak olyan 10 év gyakorlás és pikk meg pakk.
süti beállítások módosítása