Juci SFG 2011.10.17. 11:42

Háromfejű

A hideg is relatív, illetve nincs kevés celziusz, csak kevés snatch.

A 4 fok és az egy szál átizzadt póló kombinációja megint erről tanúskodott tegnap délelőtt kint a kertben, és csak remélem, hogy nem gondolkoztam a körök között a kelleténél többet, nehogy aztán megint kopogtasson nekem Gyula vagy valamelyik szakadt unokatestvére.

Kis GN meg IC

5-5 clean&jerk @16kg
5-5-6-6-7-7 clean&jerk @20kg
7-7-6-6-5-5 clean&jerk @16kg

1 guggolás - 10 fekvőtámasz
2 guggolás - 9 fekvőtámasz
(...)
10 guggolás - 1 fekvőtámasz

Tizenvalahány váltottkezes power snatches. Viszont a balkezes verzió sehogyse akart hasonlítani egy olyasmire, ami méltán viselhetné a "power" jelzőt, ezért ez itt inkább befejeztem.

10-9-8-7-6-5 Juci Bohóc Power Jumping Jacks (legyen már azért valami "power", nemdebár.

Nos, a jerk és fekvőtámasz kombóval azt mindenesetre elértem, hogy a tricepszeim reggelre kihaltak. De sebaj, ma úgyse akartam a karomat kinyújtani :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr673308943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása