Juci SFG 2011.09.02. 10:42

Antigravitáció

Arra gondoltam még tegnap este, hogy ma reggel meglétrásítom én ezt a pistol-gyakorlást. Ez márpedig egy briliáns ötlet, nemhiába én találtam ki :) Vagy nem én találtam ki....? Mindegy, briliáns ötlet mindenhogy.

No így is lett. Konkrétan az alábbiak történtek:

1 TGU fel + 2 overhead squat + 2 windmill + TGU le @12 kg. Másik oldalra is.

16 kilóval mégeccer ugyanez.

1-1 pistol saját testsúly

10 swing @28 kg

Na és akkor pistol létra 12 kilóval. A fogáson vacilláltam, hogy most mi a jobb nekem, ha goblet-fogásban markolom a golyóbist mellkas előtt vagy rack-ben tartom az ellentétes oldalon? Próbálgattam ezt is, azt is. Mire a dolgok végére értem, amelynek e pillanatban éppen elévágtam sajnos, kiderült, hogy ballábasnál a goblet-verzió teccik jobban, jobblábasnál meg a rack-verzió. Hogy ez miért van így, arra még nincs kész az elméletem, de a kis aszimetriámhoz lesz köze neki.

No szóval: 1-1-2-2-3-3 pistol @12 kg

10 swing @28 kg

1-1-2-2-3-3 pistol @12 kg. Itt az uccsó darabok könnyedsége és eleganciája már elkezdte nélkülözni a tőlem megszokott és joggal elvárt Prémium Eleganciát és Supreme Könnyedséget :) Úgyhogy ezt abba is fejeztem.

Következésképpen 1 TGU fel + 2 overhead squat + 2 windmill + TGU le @12 kg. Másik oldalra is.

10 swing @28 kg

Végül 5-5 pistol súly nélkül! Ez volt a legjobb az egészben. Hirtelen úgy gyorsultam felfele, mintha a Föld lökött volna el magától. Vagy hát a kertemben még rendes gravitáció sincs mindenhol :) 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr973197306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása