1. Miért nincs ott valaki, aki rászólna?! A swing, meg ami utána történik, jajistenem.

 

2. Furcsa ötlet egy ilyen szobában edzést tartani, mint ezek a lenti elvtársak. Ha bekövetkezik, amit efg_zeg elvtárs is idézett, akkor aztán megnézhetjük a számlát :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr62877096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.05.04. 15:21:34

ejjha!
1. akkor most bevallom, jós vagyok. az első videós pasira azt donják a koreai kártyák,hogy discus hernia TH11-12, elég hamar,ha ezt sokat csinálja. de jobb lenne,ha ráejtené a lábára,mert akkor a gipsz után van esélye,hogy megcsinálják a bokáját normálisra, amitől a csípője is szar.
2. Juci, honnan tudod,hogy nem szabadkőművesek? :-D

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.05.04. 16:01:48

A másodiknál először vártam, mikor jön be a teremőr, hogy úgy mégis ezt így hogy egy múzeumban, másodjára arra csodálkoztam rá, mekkora nagy bogyók ezek. Aztán a romantikus swing meg utána a jerk rávilágított, hogy ez itten GS-szerű dolog.
Az első ember meg...hát a koreai Anikóknak meg Erbszt dokiknak is kell a munka... :)

Cornelius Sulla 2011.05.04. 16:12:38

A koreai srácról az jutott eszembe ,hogy sérültem le mikor megvettem a második 16kg belltemet...
Akkor tanultam a dupla swinget és nagy örömömben kipróbáltam bemelegítés nélkül,három napig négykézláb mentem budira és két hétig nem volt edzés:(
Nem kívánom senkinek,a második videón semmi dinamika nincs bennük ha mi így csináljuk Lukács Peti RKC újra tolatja velünk az egészet és finoman megjegyzi:hiányolja az erőt....:)

Csáky Csaba RKC 2011.05.05. 10:27:31

Az első filmről a "Mitcsinálsztebarom" RKC szakkifejezés jutott eszembe. A másodiknál a kecsesen libegő csípőkről és táncikáló térdekről azt hittem, hogy egy ukrán szambaiskola erőnléti edzésén készült demo videót láthatunk.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.05. 10:52:48

@Csáky Csaba RKC: @Cornelius Sulla: A második videón látható elvtársak a Girevoy Sport nevű népi játékot űzik, ami csak távoli rokonunk minekünk, úgyhogy én ezért nem is kérném rajtuk számon a hardstyle lendítéseket.
De tény, hogy nekünk furcsa ezt nézni. Mindazonáltal ők valószínűleg jól csinálják azt, amit kell nekik.
Nem úgy ez a koreai (vagy milyen) fickó az első videón, mert az mindenhogy szörnyű, akárhonnan nézzük tényleg :)

Anikó RKC 2011.05.05. 11:35:35

a GS-ről, a jó ég tudja...sajnos nem mentettem meg,de találtam egy nem RKC-s tanulmányt nemrég a szabadsúlyzós edzés és izomfeszítés/ lazaság témakörében. és azt gondolom, a hardstyle nem csak stílus,hanem élettanilag indokolt dolog.
mi mindig az a vizsga, ahogy a jó öreg Brett is megaszoongya,hogy találkozzunk 60 évesen és nézzük meg hogy szuperálunk?
remélem,mi otthonkában :-) fogjuk letekerni az 5 perces snatch tesztet- a fiúk lehetnek a Csaba-féle öltözékben is :-D

Anikó RKC 2011.05.05. 11:36:06

nem "mi mindig" hanem "de mindig". frajdi elszólás volt..

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.05. 12:46:01

@A legkisebb RKC egyetért mámegin': Biztosan sok tanulmányt írtak már pro és kontra GS-HS ügyben, néhányat én is láttam már ebből is, abból is (csak nem sikerült nekem se elmenteni sajna, de majd legközelebb).
No mit akarok mondani: ezt a GS-t az oroszok elég régen csinálgatják (többszáz éve mondjuk?), és jól vannak meg erősek is mint vadállat.
Márpedig ha ez igaz, akkor már nagyon nagy baj nem lehet vele, gondolom :)
De ez csak amolyan megérzés. Adatok nincsenek a birtokomban.

Némely mozgásuk nekem is elég furcsa (a dupla LCCJ különösen). A swing pedig nem egy gyakorlat, hanem csak a sokszáz ismétléses snatch-menetekre való rávezetés, és mindennek nagyon gazdaságosnak kell lennie, mivel darabra mennek.
Gondolom, nálunk a Pártban ezért van aláhúzva, kivastagítva, bekeretezve és pirossal nyomtatva, hogy a minőséget helyezzük a mennyiség elé :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.05. 13:01:17

@A legkisebb RKC egyetért mámegin': Azt persze szégyellem bevallani, hogy nekem a GS is tetszik titokban :)
Amikor szépen csinálják, akkor olyan harmonikus, könnyed és gördülékeny, mint egy tánc.
Ja meg ez az olasz elvtárs látszólag tényleg egy múzeumban tartja az edzéseket (vagy szabadkőművesek) :)
youtu.be/Ci7QdNVkqZQ

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.05.05. 17:57:28

Majdnem kastély, igazából irigy vagyok, klassz hely:
youtu.be/ELoFNwJ07rA

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2011.05.08. 21:26:55

Az első videóhoz - régen láttam ilyen gyönyörűséges megriadási reflexet...:)

Anikó RKC 2011.05.09. 22:32:51

megnéztem mégecce'. lehet, hogy a 10-11nél lesz az a sérv. nyomon kéne követni a jutubén.
süti beállítások módosítása