Hölgyeim és Uraim! Kedves Barátaim! Elvtársak!

Ha karcsúak és egészségesek akartok lenni vagy maradni, akkor első lépésként léci ne igyatok üdítőket. Gyümölcsleveket és sportitalokat se. Vagy csak nagyon keveset, nagyon-nagyon néha, mondjuk maratonfutás után :)

És nehogy azt gondoljátok, hogy a testmozgásra azért van szükség, hogy kalóriát égessünk, mert ez komplett hülyeség.

És elkerülni mindent, amiben "fruktóz" (gyümölcscukor, kukoricaszirup) kivonat vagy származék található. Akár rá van írva (üdítők), akár nincs (gyorskaják, készételek).

A gyümölcscukor helye a gyümölcsben van, azzal együtt fogyasztandó, abban a formában, ahogy azt a Jóisten az almafára rája teremtette. 

Az ennivalóhoz az alapanyagot a piacon vegyétek meg, otthon főzzétek-süssétek. Az étel definíciója ugyanis az, hogy a piacról származik és a konyhában készül. Nem műanyagból, nem származékból, nem kivonatból, nem gyárban, nem laboratóriumban.

Inni pedig vizet tessék. EZÉRT.

Vagy sört. EZÉRT :)

(A Nagyfőnök blogján találtam az első linket. A videót végignéztem. Tényleg tanulságos, ráadásul szórakoztató is. Egyáltalán nem utolsósorban remekül összefoglalta mindazt, amit jelen sorok szerény szerzője eddig is csinált és gondolt, pedig nem is tudta, hogy a fruktóz hogyan hat a leptin-elválasztásra és ez miért érdekes. Mostmár tudja ezt is. Hát ez a nemmindegy, elvtársak, azzal, hogy nem meglepő: sose sincs annak jó vége, ha természetellenes dolgokat enged be az ember az emésztőtraktusba).

Update: Mivel állítólag kicsit hittérítősre sikerült ez a bejegyzés, amit, jobban belegondolva, kénytelen vagyok magam is elismerni, azt hozom fel mentségemül, hogy a belinkelt videón látható előadásból mindennek a tudományos igényű magyarázata is kiderül. Aki bírja az angol nyelvet és van rá másfél órája, az tekintse meg - megéri. Akinek vagy az angol nyelv bírása vagy a másfél órája hiányzik, az kérdezzen és elmesélem, mit mondott a bácsi, és hogyan következik abból a fenti hittérítés :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr262842498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2011.04.20. 15:42:20

ÁMEN!
(kicsit hittérítősre sikerült a bejegyzés :D)

Nagy Laci RKC 2011.04.20. 15:50:15

Maximálisan egyetértek!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.20. 15:57:36

@Nagy Laci RKC: A postban írtakkal vagy a Nolyemi megjegyzésével értesz egyet? :)

Anikó RKC 2011.04.20. 16:11:04

na megint egy követ fújok Veled Juci. Meg izé teát is lehet inni, sokféle illatos dolog található tiszta helyeken, amelyek növényi főzete akár még finom is lehet. Én ipari cuccot nem eszek szabad akaratomból,és milyen jó.
Ez volt az első dolog,amire felhívták a figyelmemet,mikor vissza szerettem volna hízni azt a 16 kilót,amit ledobtam megint nem szabad akaratomból. Aztán ez nagyon jó lett. Úgyhogy ha ez hittérítős,akkor én meg egy szektás vagyok és be is linkelem mingyá.

A Kisebbik Juci · http://jucivagyokszia.blogspot.com/ 2011.04.20. 16:16:18

Nagyonis így van.

Ami azt illeti, van abban valami visszataszító, hogy a kaja, amit eszem (azaz hogy inkább nem eszem), szorgos fehér köpenyes emberek munkája, mindezt amellett vagy azzal együtt, hogy én magam sem vetem meg a kémiát önmagában, sőt.

Viktor H 2011.04.20. 16:40:09

köpenyes bácsik nélkül valószinüleg lombót rágnánk és döghuson élnénk :-DDD

Viktor H 2011.04.20. 16:40:50

... lombot.... és döghús....

Nagy Laci RKC 2011.04.20. 17:02:10

@Juci RKC:Veled értek egyet,amit írtál!

A Kisebbik Juci · http://jucivagyokszia.blogspot.com/ 2011.04.20. 17:20:59

@Viktor H: Most miért, az tök ideális lenne, nem? :-D

Őszintén szólva én most itt elsősorban a por volt-tészta lett vonulatra gondoltam, de ez is egy releváns megközelítés :-DD
[Az meg a lehető legtávolabb áll tőlem, hogy a köpenyes bácsikat-néniket bántsam, mert jó emberek ők.]

Wolfee RKC 2011.04.20. 17:59:28

@Viktor H: formában vagy :) lómb rulez :)

Viktor H 2011.04.20. 18:02:39

@Wolfee RKC:

hejesbittetem szírfarkas :-PP

Viktor H 2011.04.20. 18:06:00

@A Kisebbik Juci:

a dögevés is?:-)) mondjuk amugy is azt eszünk leheletnyi izfokozòkkal vegyitve tartósító szerrel megberhelve :-))
I`m loving it :-))

Wolfee RKC 2011.04.20. 18:19:22

@Viktor H: neked él a csirke, mikor megeszed? :)

Viktor H 2011.04.20. 18:23:54

amikor kihuzom a dögkutból vagy utána ? :-P

A Kisebbik Juci · http://jucivagyokszia.blogspot.com/ 2011.04.20. 18:52:12

@Viktor H: Ja, hogy neked komplett dögkutad van, az elég pro :-)
GMO tartósítós-ízfokózós boldogtalan dögcsirke, tyű.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.20. 22:39:22

@A Kisebbik Juci: Jah, hát ez a Viktor teljesen pro :)
Mit is akartál írni? Proli? :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.20. 22:46:40

@Manyika már megint teljesen egyetért: Hát akkor legyünk szektások, ha az ilyesmit így hívják, nekem az is megfelel :)
Hozzátenném, hogy én még szektásnak se vagyok jó, mert tud olyan történni, hogy például a mekiben zabálok. Évente 2-3 alkalommal rámjön, és akkor kell és jólesik, akár dög, akár nem.
Úgyhogy nem vallási kérdés ez nálam, mert ha úri kedvem úgy tartja, simán meghágom az összes fenti alapelvet. De szerencsére az ilyesmi lényeglieg kivételes, úgyhogy nem is számít :)

Bögöy (törölt) 2011.04.21. 00:58:33

@Juci RKC: Én is megszegem az összes alapelvemet, de az nem számít, mert NE AZT NÉZD, AMIT CSINÁLOK, HANEM AMIT MONDOK!

Csáky Csaba RKC 2011.04.21. 09:07:13

A post címéhez kapcsolódva: Mi úszik még a vízen ???? :-)

A tartalmával pedig egyet vagyok értve. Viszont néha bűnbe is szabad esni szerintem.

Viktor H 2011.04.21. 09:39:29

" Tanuljunk jóbarátunktól a csótánytól ... " Al Bundy

Nagy koponya az illető, a VFF-t is ő találta ki :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.21. 10:21:55

@Bögöy: Te miről beszélsz jóbarát? Félek, hogy vagy félreértesz, vagy direkt félremagyarázol.
Az, hogy az ember mit eszik meg és mit nem, lehet vallási ügy is, tényleges hagyományos vallás vagy valami saját fejlesztésű is.
Nekem nem az. 10 esetből 9 és fél alkalommal természetes, rendes ételt fogyasztok, és nem is annyira elvi okokból, hanem azért, mert úgy érzem helyesnek. Aztán néha máshogy alakul, és olyankor sincs semmi.

Mivel nekem (mondok egy példát) a Kóla nem Ellenség, nem Démon, nem Görcs és nem Bűn, hanem csak kóla, ezért nincs vele érzelmi kapcsolatom, és így már nem kell bűnbeesnem és gyötrődnöm miatta, vonzódnom hozzá mint tiltott gyümölcshöz és titkos ábrándokat szövögetnem vele kapcsolatban, hogy aztán elbukjak és dagonyázhassak a bűnben meg az önsajnálatban - mint a fogyókúrázók szoktak :) Nem. Szomjoltásra vizet használok, és ha kéthetente egyszer megkívánom a kólát, akkor megiszom azt, és ennyi.

Én nem ragaszkodom görcsösen semmihez. És így is lehet élni.
Lehet Vigyázzállásban is.
Van akinek az válik be: hát csak tessék. Én maradok laza :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.21. 10:25:39

@Csáky Csaba RKC: Látom, az elvtárs feltörte a davincsikódot :) Örülök!

Bűnbeeséssel kapcsolatban egyetértek veled, esetleg a definíciókkal kapcsolatos nézeteimet lásd az efölötti kommentben - bűn az, amit vallási szabályok megszegésével követsz el. Úgyhogy szerintem az időnkénti lazítás nem bűn, ha nem csinálunk az ügyből vallási kérdést. Legalábbis én így vagyok vele.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.21. 12:55:57

@Bögöy: Azt pedig én köztudomásúlag nem értem és nem is szeretem!
De legalább volt apropója, hogy leírjam azt a remekbe szabott kis kommentet itt fönt :)

Anikó RKC 2011.04.21. 22:55:27

Jaj ez tetszik nekem ez itt mind fönt.
de azért a Rachelt ne SZÍRfarkasozd le még hejesense mert irgumburgum,Viktor. :-)
Bögöly a nagybetű meg üvöltözésnek minősül ám a Zinterneten,füldugóval kellett olvasnom a kommentedet.

Viktor H 2011.04.22. 08:17:09

@A legkisebb RKC milyen jót nevetett:

Rachel irja magát zsirfarkasnak én meg egyszer rosszul irtam le és ebböl maradt a szirfarkas :-)))
süti beállítások módosítása