Megint bebizonyosodott az egyik Juci-Féle Sejtés.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr402683487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.02.23. 20:16:28

hát.én meg tudtam,hogy megint teljesen egyetértek! honnan tudná Mister Calcium,hogy az erekbe nem kell bemenni és felrakódni? Sehonnan ugye.
Ezért KELL mozogni inkább meg enni jó kis mákot.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.02.23. 22:24:40

@Banyika,aki nagyon büszke Jucira: Hát nem? DE!
Na tessék, megint igazam van :) Ma már ez 3567.
Illetve a Banyikának is igaza van, ahogy azt jó előre mogmondtam egyébként, hogy igaza lesz neki. Oszt nem igaza lett a Banyikának? DE.
És tessék, már megint :)
3568.

Mozogni kell és rendesen enni, jó kis mákot is meg más magocskákat meg zöldséget meg husit meg gyümölcsöt, sokfélét és jófélét, és nem kémcsőben készült vackokat tömni a fejbe a rendes evés helyett, úgy általában is.

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2011.02.24. 07:33:34

Először is úgy olvastam, hogy a kalcium szedése növeli a SZÜLETÉS veszélyét. Na, mondom, akkor ennek a fele sem tréfa, vigyáznom kell :-)

Másodszor az éves szűrésen a pszichológus megállapította, hogy túl makacs és önfejű vagyok. Mondtam neki, hogy ezt meg is kérdezhette volna, és akkor megmondom :-) Mert véletlenül nekem is mindig igazam van :-)

Viszont vannak elvek, amikhez ragaszkodom, emellett meg, ha valamiről meg vagyok győzve, akkor mondhat bárki bármit. És már el is jutottunk a témához :-)

1. D vitamin. Nem a tablettát kell szedni, hanem kijárni napozni (ésszel), meg télen eljárni szoliba (esetleg szintén ésszel). Nem az a baj a napozással, hogy túl erős a nap, mint ahogy amikor a kacsa nem tud úszni, akkor sem a víz a hülye :-D Ugye :-)
Hanem az a baj, hogy egész nap a szobában ülsz, és a hamvas kis bőröd nem bírja. Hát akkor szoktatni kell, és lesz D vitamin.

2. Igaza van Banyinak (is), nem az a megoldás, hogy kalciumot kell szedni, mert szerencsétlen kalcium nem tudja, hogy hova menjen a sok lehetőség közül, és persze a könnyebb utat választja és az erek falára rakódik le. Ha nincs inger, mitől menne a csontokba? Tadam! Sportolni kell bazzeg, és akkor oda fog menni. Ááá, de az olyan fárasztó. Az. Majd a koporsóban pihensz.

Már csak azt nem értem, hogy ehhez miért kell egyetemet végezni, meg kutatónak, meg professzornak lenni. Annyi pénzért, amennyit a kutatásra szántak, én is megmondtam volna :-)

Na ez lehetett volna most egy külön post is :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.02.24. 10:49:07

@erdodim: Neked is igazad van, Misikém! Tesó vagy :)
Olyan jókat mondtál, mintha magam mondtam volna!

Viktor H 2011.02.24. 16:20:01

Szerintem meg nincs igazatok ,mert a felgyorsult kapitalizálódott világ nem arról szól ,hogy D-vitamint a napból, kálciumot meg természetes ételekböl vegyünk magunkhoz na nemhogymár sportoljunk is! Ez csak amolyan maradi reakciós gondolkodás !!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.02.24. 17:31:51

@Viktor H: Igazad van neked is :) Ez egy ilyen hely, úgylátszik :)
Ha mindenki ilyen maradi, reakciós módon gondolkozna meg élne, mint a jelenlevő önfejű egyének, hát bezárhatna az összes gyógyszergyár, tápszergyár, fogyókúraipar, csilivili fitnesszterem, teleshop és csodakütyügyár, meg az orvosok fele is munka nélkül maradna. Hát micsoda világ lenne már az, kérem?!
süti beállítások módosítása