A kezdők tegnap szneccsőni tanultak. Lassan már nem kezdők...

A haladók ellenben megnyerték a Tracy Rif-féle "Karácsonyi 5x6 workout" nevű szopóbódét :)

Ez így néz ki: 30 kör, 30 perc, 30 sec ON - 30 sec OFF

5x: dupla swing, dupla clean x 8 

5x: dupla clean, dupla military press x 6

5x: dupla swing, dupla clean x 8

5x: dupla clean, dupla push press x 6

5x: dupla swing, dupla clean x 8

5x: dupla clean, dupla see-saw presses x 6

Összesen 30 percnyi dupla swing, dupla clean és dupla nyomás. A utolsó körben eredetileg jerk lett volna, de azt még nem tudjuk, tehát lecseréltem a sokkal fájdalmasabb see-saw pressre.

Hát elfáradtunk :) Illetve csak ők. Én két nyolcassal kamuztam végig az egészet, úgyhogy nekem nem volt miben elfáradni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr142559508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2011.01.04. 18:16:15

60 kör ??? nooooooooooooooooormáááááááááááááliiiiiiiissssssss ?:-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.04. 20:03:19

@Viktor H: Perszehogy nem normális, mert nem 60 kör, hanem 30 :)
Elqrtam, azaz elírtam. De most kijavítom!

Nathaniel Jackson 2011.01.04. 22:28:36

A teljesítményhez gratulálok!
Ellenben néhány mondaton halálra nevettem magam :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.05. 11:36:12

@Nathaniel Jackson: Köszönjük és kedves egészségedre :)
Most hogy látlak, eszembe jutott egy ilyen izé, amit nekem is egészségemre lehetne majd kívánni; ha érted mire gondolok :)

Nathaniel Jackson 2011.01.05. 12:33:05

@Juci ZB: Igen tudom :) A kivitelezés folyamatban van. Hamarosan értesítelek :)
Viszont a jövő héten előreláthatólag rá fogok érni és tervezem, hogy belátogatok mindkét edzésedre, ha lesz szabad hely.
Szemet viszek :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.05. 13:39:08

@Nathaniel Jackson: Lesz szabad hely, várunk, hozzad a Szemet :)
süti beállítások módosítása