Juci SFG 2010.06.07. 10:36

Török fegyenc

Jónapot elvtársak, a Jedi visszatért.

Mivel őrjöngő tömegek követelik a hétvége krónikáját ;) hát tessék:

A pénteket ágyban, párnák közt haldokolva töltöttem, csak este keltem fel tortát sütni, oszt szombaton, mire megjöttek a vendégek, már kis túlzással a régi voltam, bár kifejezetten nem új.

Vasárnap délelőtt már egy biciklis játszótérlátogatásra is futotta a tudományomból, ahol középkorú anyukához méltatlan módon magam is másztam-csúsztam-kapaszkodtam, ahogy szoktam (mármint ha a büdöskölkek nem foglalják el a teljes mászóvárat) :) Ebből az alkalomból sikerült életem első majdnemrendes toes-to-the-bar attrakcióját bemutatni, Erdődi M. (Mutáns) RKC útmutatásai alapján. A játszótér felkeresése egyébként elvileg a kisfiam kedvéért történt :)

Ma ződhajnalba' pedig a nagylány táborba indult. Miután a reggel hat órás búcsút és az ezt megelőző félórás obligát rinyálást megejtettem (én rinyáltam, a lány csak készülődött), még némi tornázásra is maradt idő. Mivel a köhögés változatlanul nem tágít, ezért csak egy kis óvatos fegyencesdi formájában, a szokatlanul szépséges júniusi reggel hatására természetesen kint a kertben, bár a fű erősen harmatosnak bizonyult. Az ebből fakadó hátrányokat a fű és harmatos személyem közé elhelyezett jól irányzott gyékény segítségével gondoltam csökkenteni, de hiába, mert a punnyadt gyékény is egykettőre átázott, ahogy bálna testemmel a fűbe dörgöltem, ráadásul a kettlebell fenekéről is folyt a víz a hónom alá. Már megint kezdődik :)

Mai menü volt három kör a következőből:

1-1 TGU

20 kneeling pushup

25 bent leg raises

40 hasprés (amit semmilyen szakirodalom nem ajánl, de kedvem lett hozzá)

10 head bridges (ezúttal kar kinyújtva és a függőlegeshez közelítve, vagyis jobban mint a múltkor)

7 inverted row gyűrűn

 

Oszt jónapot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr702062349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.06.07. 11:19:26

Haaaa! Juciból Jillian Michaels lesz! (Csak viccelek, a biztonság kedvéért mondom :-) )

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.07. 11:47:04

@FredYoong: Én szeretem a viccet, csak nem értem :)
Ezt például tényleg nem :) most a hasprés miatt mondtad vagy mi miatt jött elő ez a név és került a csizma az asztalra....?

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.06.07. 12:46:46

A hasprés miatt, igen. Ugye nem voltam túl bunkó? Nem akartam az lenni.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.07. 13:20:11

@FredYoong: nem, dehogy, semmi gond :)

Úgy kell nekem; egyébként is ez egy beszólás-provokáló vallomás volt, mert ugyan kinek jutna eszébe hasprést csinálni, hacsak nem egy nyafka buta szöszi fitness-barbi valaki ugyebár :)

No, hát így jártam.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.06.07. 13:39:14

Hát én sem vagyok egy nagy fitnesz-fan, de szerintem abból nem származhat semmi rossz, hogy az ember azt csinálja, amit a sugallat sugall, vagyis ami jólesik. Az gáz, ha valakinek lételeme a hasprés, de néha nem árt. Nekem tök jól esett, amikor nemrég egy hétig fitneszvideókat csináltam, szerintem lesz még ilyen alkalom.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.08. 10:55:34

@FredYoong: Úgy van.
Aztán lehet, hogy hamarosan begyűjtöm a sokadik pártfegyelmit, mert van a rovásomon egy csomó dolog ugyebár, és most még ez a hasprés is :)
süti beállítások módosítása