Juci SFG 2010.03.22. 10:26

Cicaedzés

Reggeli gyógytorna:

JM

5 hindu pushup

2x10 kneeling pushup CC style

swings @ 24 kg: 5x10 + 4x15 + 3x20

Itt arra gondoltam, hogy ennyi elég is volt, és mindeközben feltűnő hasonlatosságot mutattam egy dagadt, hófehér, lusta, nyávogós macskával.

Szerénke!

Emlékeztek erre a macsekra? Itt egy rész 1987-ből. (Akkor ti még a csattogós lepkét tologattátok a bölcsőde udvarán).

Na ilyen lettem.

Nyáúúú.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr871858709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2010.03.22. 11:08:21

Ennek ellenére éjszaka azt rémálmodtam, hogy egy fiatal, szőke Lara Croft üldöz, és meg akar ölni valamiért. Tudnám miért?

De elképzelhető, hogy csak egy dagadt, hófehér, lusta, nyávogós macska volt, ez esetben nincs félnivalóm.

A saját edzésprogramomat egy bő kéthónapos (és teljesen még el sem múlt) sérülés után inkább nem emlegetem. :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.22. 11:18:01

@Monarch: Lehet, hogy ennek a posztnak az volt a célja, hogy ellenfeleim hamis biztonságérzetbe ringassák magukat...? :)

Milyen sérüléssel bajlódsz?

Monarch (törölt) 2010.03.22. 12:50:29

@Juci RKC: Én nem vagyok ellenfél, internetes rajongótáborod oszlopos tagja vagyok ehelyett. :)

Térdhajlat, az orvos szerint nyújtással tettem tönkre. Valszeg a tökéletes jógaülés és lótuszülés is káros a térdhajlatnak.

Amúgy én ropi vagyok, mert bár másfél éve bellezek, azért az edzésprogramom túlnyomó részét a triatlon teszi ki, ami viszonylag nagy állóképességben és igen csekély erőben mutatkozik meg. Most is csak 16 kilóssal edzek (és néha 20-szal, de még a 20 nem az igazi - amit azért sajnálok, mert decemberben már jó volt a 20 is...)

Úgy számolok, hogy valamikor nyáron fogok 24-re följebb lépni. Csak előbb még van egy ironman-em július végén. :)

Monarch (törölt) 2010.03.22. 12:54:07

@Monarch: Szóval csak úgy fél éve csinálom igazán komolyan a bellt.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.22. 13:17:26

@Monarch: "Én nem vagyok ellenfél, internetes rajongótáborod oszlopos tagja vagyok ehelyett. :)"

Ennyi vetítést egy mondatban régen nem láttam :) Internetes rajongótáborom létezéséről nem tudtam eddig, ráadásul a minap olyan szellemesen megfejtetted nekem az RKC rövidítést, hogy azóta se jutok szóhoz; úgyhogy képzelheted, mekkora mattot kaptam :D

Térdhajlat ügyben részvétemet fejezem ki és sírhatunk együtt, nekem is tropa az egyik térdhajlatom (is), de erről legalább azt se lehet tudni, hogy mitől. Orvost nem kérdeztem, mert úgyse hinném el, akármit mondanak.

Lótuszülés hogyhogy káros a térdhajlatnak? Fura ötlet :o

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.22. 13:49:25

@Ritchy: És te hol és mikor? Mármint Ironman.

Monarch (törölt) 2010.03.22. 16:26:18

@Juci RKC: "olyan szellemesen megfejtetted nekem az RKC rövidítést"

Ha igaz lenne a megfejtes rad, nem mertem volna viccelodni veled. :) Ugyhogy tkp. bok volt. :)

"Lótuszülés hogyhogy káros a térdhajlatnak?"

Valszeg nem az tette tonkre, hanem valami mastol serult meg.

De miutan mar picit le volt serulve, azutan hatarozottan egy lotuszulesben eltoltott felora utan/alatt kezdett brutalisan fajni, az orvos szerint ugyanis a serulest a tulzott hajlitas kozben kifejtett tulzott ero okozza (pl. van olyan nyujtas, ahogy a labadat huzod hatul, amivel a combot nyujtod - ha rosszul csinalod, az lehet karos), es innentol a lotuszules se jo mar, mert ott is nagyon be van hajlitva a terd, es kicsit feszul is (legalabbis nekem, mert nem eleg laza a labam).

Amig nem teljesen egeszseges, addig nem probalkozom lotuszulessel sem.

Anikó RKC 2010.03.22. 18:24:25

Monarch,
1.mit fejtettél a Jucinak az RKC-ről? én lemaradtam!és nem is találom :-(

2.lótusznál ha nem elég laza a csípőízület (tudtommal) akkó' bánja a térd.jobbulást neki. :-)

Anikó RKC 2010.03.22. 18:25:45

:-) Ritchy meglátta az ironman szót,és azonnal rettentő kíváncsi lett :-) :-) ez aranyos :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.22. 22:03:53

@Papucs Orrán Pamutbojt: Na majd én elmesélem, mit szólt be nekem ez a könnyelmű Monarch elvtárs. Kérlek, próbáld a nyugalmadat megőrizni :)

Az RKC-ból megfejtette, hogy a K a Kövér, aztán meg aszongya hogy "a C a cőkenő rövidítése, és van benne egy ondára végződő szó."

A Koncert című poszthoz írott kommentek között található mindez a törvénytelenség :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.22. 22:06:15

@Monarch: "van olyan nyujtas, ahogy a labadat huzod hatul, amivel a combot nyujtod - ha rosszul csinalod, az lehet karos"

Hát az tuti, egyszer én is majdnem ügyesen letéptem a combhajlítomat hátul, mikor futás után nyújtottam. Fél évig tartott, míg helyrejött, pedig amúgy elég laza, oszt mégis. Na le is szoktam a nyújtásról de hirtelen!

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.03.23. 11:13:44

@Monarch: :) Remélem jövőre nekem is belefér majd egy külföldi próba. Hajrá addig is a felkészüléshez!

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.03.23. 11:14:58

@Juci RKC: Nagyatád, augusztus 14., csak a szokásos... ;)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.03.23. 11:15:30

@Papucs Orrán Pamutbojt: teljesen vasból vagyok, csak a szívem nem, így érthető :)

Monarch (törölt) 2010.03.23. 11:24:54

@Juci RKC: "Az RKC-ból megfejtette, hogy a K a Kövér"

Azt te fejtetted meg, én csak odaírtam, hogy már értem, mit jelent a K... :DDD

Monarch (törölt) 2010.03.23. 11:25:27

@Ritchy: Én most itt élek, úgyhogy ezért itt csinálom. Tavaly már meglett, csak a helyezésem hagyott még némi kívánnivalót maga után... :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.23. 11:44:42

@Monarch: Zürichben élsz? De jó! A zürichi reptér mellett istenien lehet spotterkedni, imádnivaló egy hely!
www.spotterswiki.com/index.php?title=File:Zurich_spot.jpg

Monarch (törölt) 2010.03.24. 10:01:05

@Juci RKC: Csak Zürich közelében. Amúgy még sose spotterkedtem. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.24. 10:59:31

@Monarch: Zürich közelében? Titok hogy hol?
Várjál, kitalálom: Rümlang :)
süti beállítások módosítása