Juci SFG 2010.03.18. 11:37

Most jó

Tegnap a csoportnak az edzés végefele némi kitörés -swing - kitörés - fekvőtámasz kombináció volt terítéken, oszt aszontam nekik, hogy ezt most addig csinálják, amíg én el nem fáradok. Leülhettem volna újságot olvasni is, ugye :) de beálltam és esélykiegyenlítés végett, a fair play nevében a 24 kilóssal swingeltem.

Olyan jó volt, hogy én még egy negyedórát biztos bírtam volna, de a csoport megúszta, mert az utánunk 7 órára érkező tollasozók már rángatták az ajtót, úgyhogy be kellett fejezni olyan 3 kör után.

Már nem is emlékeztem, hogy ilyen jó a 24 kilóssal swingelni. De már érzem, hogy rá fogok szokni, mint Anikó :)

Most olyan jól érzi magát a kis pondró testem, mint már régen nem. Remek izomtónus a gluteusban, hátban, combban. Ehhez az armbar-TGU-windmill jeleneteknek is köze lehet.

Csak süssön végre a nap, mint most, csak többet és még, aztán majdcsak visszatér belém a Zélet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr411849292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robzon 2010.03.19. 10:37:02

Nehez ellenällni a kisertesnek hogy az ember kezdökkel ne windmillezzen, de a pärt kiskönyve szerint ez nem javallott.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.19. 13:40:32

@Robzon: Nem, a Párt általam ismert nagykönyve hallgat erről, tehát nem tiltja, igaz, nem is erőlteti, szóval se ez se az, mindazonáltal vannak olyan "eretnek" irányzatok, és nemcsak én, ahol csinálják óvatosan, ezt is többek között, mellkasnyitogatásra, vállmobilitásra, további széleshátizomtudatosításra, súly nélkül/cipővel az öklön, vagy kicsi súllyal, de mindenhogy keveset.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.19. 13:41:26

@Papucs Orrán Pamutbojt: Tudtam, hogy te fox ennek örülni, és én is örülök, mert tényleg jó :)
süti beállítások módosítása