Holnap jöttök? És a szeminárium után maradtok szaunázni/edzeni/játszani egy kicsit? :)

Kérdezem ezt azért, mert merengek rajta, hogy vigyek-e ezekhez való cuccot magammal, vagy ne vigyek, should I stay or should I go.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr161674097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.01.15. 12:17:55

Csontbrigád, hehe
Részemről szauna tutira nem, az után én mindig bealszom, de még haza is kell majd jönni.
A többi dolog meg majd hozza magát, nem tudom Manyi mennyire rohan majd pl.

Anikó RKC 2010.01.15. 16:14:30

hát szauna sajnos én sem, de csak azért,mert mire a hajam megszárad, az 1 óra-ha ma este meg nem rövidítem :-)

Rasi elég belevaló kislány,remélem,nem fárad el túlzottan, és tudunk pöttyet maradni:minél nagyobb pötty,annál jobb :-)
Csont Manyi

Viktor H 2010.01.15. 16:51:35

A szaunát én sem támogatom ,de az edzést lehet kipróbálom :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.15. 18:37:58

Akkor lehet, hogy nem rohan majd el hirtelen mindenki? :) De jó lenne.
Az edzést meg asszem én fogom a helyszínen kihagyni, mert az olyan nekem, mint a tévénézés meg a zuhanyozás: szóval ilyesmit otthon is lehet :)

@tiekuanyin: Pötty, mi? Jó sok pötty :D
süti beállítások módosítása