Juci SFG 2010.01.07. 13:59

Médiasztárok!

Itt a januári Gazeta!

Köszönjük Kettlebell Gazeta elvtárs, és gratula mindenkinek :)

Gabi Médiasztár, Bazsika Médiasztár, AlbRKC Médiasztár, természetesen Anikó Médiasztár, és Tóth Ádám RKC Médiasztár kiválóan beszél és jókat mond.

Juciból megint csak néhány rövid vágókép lett, az is előnytelen szögből, de talán jobb is így az emberiség jövője szempontjából.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr851654014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2010.01.07. 16:58:22

Szia Juci RKC!
Úgy látom fáztál a teremben :o)
Így már majdnem Te is médiasztár lettél.
Üdv
Tamás

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.07. 17:16:29

@sztheomo: Az tutibiztos, hogy eccer médiasztár leszek :)
Remélem, hogy nem a közszolgálati televízió "Kékfény" című, méltán népszerű műsorában.

Anikó RKC 2010.01.07. 19:50:56

Juci,jobban örültem volna,ha mondjuk Téged kérdeznek meg,nem a Nagymamámat,kócosan,morcosan,álmosan :-)
de rettttttttttttttenet hideg volt, júj.

jövő szombaton remélem,melegebb lesz,legközelebb meg aszondom, a Juci tudja,én nem követtem el semmit!! :-)

Viktor H 2010.01.07. 21:02:19

@tiekuanyin:

Mikor azt irták ,hogy melegitő ajánlott legyintettem , de mikor már 10. perce hasaltam a hideg tatamin már értettem ,hogy miért ajánlották :D
süti beállítások módosítása