Juci SFG 2010.01.01. 22:41

Nyertem :)

Ezt a levelet kaptam ma:

Vagyis nyert a szabadságszobros fotó egy pólót nekem! Köszönöm mindenkinek, aki klikkolt :)

 


Hi Judit,
Congratulations! your photo was chosen as the winner of the kettlebell-sport.co.uk t-shirt competition.
Out of all the photo competition entries, we've decided that your photo is the most inspiring in the female category.
We think you also made the most effort and your photo was viewed more times than any other.
Your prize is a t-shirt of your choice from our website!
Please send us your postal address along with the details of which t-shirt you would like, including t-shirt size.
Many thanks,
Lee Ferens.
http://kettlebell-sport.co.uk/
 


 

 Jó, mi? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr401638263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.01.02. 09:28:23

Gratula Tóvárisné :D

Anikó RKC 2010.01.02. 14:38:27

Tudtam.
Ugye hogy ez a fotó átütő erejű?
Akinek eddig mutattam,mindannyian behaltak (azért néhány kettlebelles lakos életben maradt...)
hát HURRRÁÁÁÁÁÁÁÁ !!
( M-es pólót kapsz,ugye? )

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.02. 15:00:44

@tiekuanyin: Hát, L-es pólót kértem, mert a megadott mellbőség értelmében az kell inkább, bár inch-ben adták meg, én meg osztottam, szoroztam, gyököt vontam, vért izzadtam, és az jött ki, hogy. Na.
És köszipuszi :)

@Viktor H: Köszi :) Mostmár te is alkossál valamit de izibe :)

Viktor H 2010.01.02. 16:54:20

@Juci RKC:

Dolgozom rajta esküszöm , a koncepció már meg van :D

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.01.04. 13:55:05

Őszinte gratulációm és elismerésem Elvtársnő, megérdemelt helyre kerül a nyeremény

Robzon 2010.01.04. 14:30:15

Gratula! :) En is gondolkodom egy hasonlo versenyen, csak a mi hivatalos hardstyletraining polonk ha lehet meg szebb ugye. Ennyi lesz a különbseg. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.04. 15:29:16

@Robzon: Köszi! Akkor az is hasonlóság lesz, hogy azt is én nyerem meg nemdebár? :D

@efg_zeg: Köszi, aranyos vagy! :) Na mostmár magam is kíváncsi leszek arra a nyereményre, mert a fickó csak nem hitte el, hogy L-es méretű póló kell nekem, mert szerinte "very slim" vagyok (már ezért megérte beküldeni azt a fotót!!!), és M-eset küld, akármit dumálok. Ha nem jó, majd küld másikat aszongya. Meglássuk. (lehet hogy csak M-es maradt a raktárban?)
süti beállítások módosítása