Sikerült az elmúlt napokat némi felsőlégúti vírus áldozataként hörögve-köhögve eltölteni, de mostanra elegem lett ebből az áldatlan álllapotból.

Én nem is értem, hogy tudnak némelyek egy életet leélni úgy, hogy csak dolgoznak, közlekednek, esznek-isznak, és megtartóztatják magukat az edzéstől. Ez borzasztó, ez halálos! Egy hét kihagyás, és már szaggat a hátam az irodai ücsörgéstől, az arcom meg úgy nézett ki, mintha valaki egy szürke felmosórongyot akasztott volna eléje, amit aztán ott is felejtett, én meg néztem mögötte bután.

Elmélkedtem már az edzés kozmetikai szükségességéről? Majd fogok.

Summa summarum, ma még nem éppen szezonközepi formában, de golyót ragadtam (rehab 12-est), csak hogy egy kicsit megdobogósodjon a szívem meg egy kis izzadás meg kis izomtónus végett is. A Brett Jones programot meg úgy lebutítottam, hogy az apja se ismert volna rá :)

2-2 TGU
20 swing
8-8 clean&press
20 swing
8 goblet squat
20 swing
3-3 windmill
20 swing
8-8 snatch
20 swing

Ebből két kör.

Érdekes, hogy már enyitől visszatért a csillogás a szemembe :)

Ne menjetek messzire, a reklám után jövök vissza!

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr421606386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása